اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

از تو راضی‌ام

ماه رمضان، زندگی آدم را در دو موضوع سحری و افطاری دادن خلاصه می‌کند! شرمنده‌ام از مادرم که آن دیرترها برای خوردن هر کدام از این وعده‌ها چقدر بازی درمی‌آوردم. واقعا‌ً سخت است. هرچند همین حالا که کدبانو خودمم، در خوردن مستاصلم. خیلی ناجور است خوردن با معدهٔ کوچک شده! خدا خودش به همه‌مان رحم کند. که می‌کند.


بنظرم این که می‌گویند ازدواج هندوانه در بسته است، واقعاً حرف درستی‌ست. زندگی آدم‌ها را توی شرایط مختلفی قرار می‌دهد، و آدم‌ها در این شرایط واکنش‌های متفاوتی دارند؛ که گاهی ممکن است دور از انتظار باشد. خوشبختی من اما این است که تو همیشه بهتر از انتظاری.


Nasim dew
۳۰ خرداد ۹۴ , ۰۸:۳۸
لایک با تبادل لینک موافقید؟؟

پاسخ :

مدتها بود این جمله رو نشنیده بودم! پس هنوز هستن ....
پیمان حسن زاده
۳۰ خرداد ۹۴ , ۰۹:۰۱

 

سلام دوست عزیز نماز و روزه هاتون قبول حق

از وبلاگ ات خیلی خوشم اومده، یه جوراایی خیلی خاصه!

امیدوارم همیشه موفق و موید باشی

من مدیر سایت جعبه پیتزا هستم خوشحال میشم بیای سایتم رو ببینی و نظرت رو بهم بگی

www.jabehpizza.ir

و ما ادریک ما مریم؟
۳۰ خرداد ۹۴ , ۰۹:۴۸
من همیشه فکر میکنم که مردها در مقابل رفتار خانم ها واکنش نشون میدن یعنی از این قضیه که همسرتون ذات خوبی دارند شکر خدا بگذریم، رفتارهای صحیحشون واکنشی در مقابل رفتارهای صحیح خودته حنا
درایت از تک تک نوشته هات کاملا مشخصه
امیدوارم هیچوقت روندت رو تغییر ندی.

پاسخ :

خدای من. ممنونم از لطفی که به من داری مریم مهربونم. مسئولیتمو سنگین میکنی... :*
دینا .م
۳۰ خرداد ۹۴ , ۱۲:۱۷
ازدواج یه هندونه دربسته نیست، دوتا هندونه دربسته ست، غیر از همسر جان که باید باز شوند و ببینیم چه رنگند، یک هندوانه دربسته ی دیگه هم خودمونیم، که وقتی کارد به جگرش می زنن ، باز میشه و ما باید تازه این خودِ عجیب و  غریب و  ناشناخته رو  بشناسیم. که خیلی سخت تر از شناختن اولیه. 
یه منِ حساسِ زودرنجِ  حسودِ ترسو. یه منی که همه ی معادلاتت رو به هم میریزه.
حالا آهو بیار و باقالی بار کن

پاسخ :

ادبیات شیرینی دارید بانو.
شاید هم بر عکس با یه من قوی عاقل با درایت از خودتون مواجهه بشین، که شما رو کلی جلو ببره 
نجمه خانم
۳۰ خرداد ۹۴ , ۱۲:۴۲
خوش به حالت...

پاسخ :

انشالله قسمت شما
Nasim dew
۳۰ خرداد ۹۴ , ۱۸:۱۶
بله ما که همون من باشم هستیم
ها هاها

پاسخ :

نه نیستی عزیزم. وگرنه کامنت دومی ازت نمی‌گرفتم. خوش اومدی
وقایع نگار
۳۱ خرداد ۹۴ , ۱۱:۴۸
دقیقا ازدواج هندونۀ دربستس
به قول آدم بزرگا تا با اون آدم زیر یه سقف نری چیزی معلوم نمیشه

پاسخ :

بله البته بعضی چیزا مشخص نمیشه...
رویا
۳۱ خرداد ۹۴ , ۱۲:۲۸
منم با مریم موافقم 
درک و فهم و درایتت بالاست حنا جان
برا همین اینقدر خوبیای طرف مقابل رو پررنگ می بینی

پاسخ :

شما هم مثل مریم جان لطف داری عزیزم. ممنون
مجید شفیعی
۰۱ تیر ۹۴ , ۰۹:۵۳
سلام

نوشته هات این خوبی رو داره که آدم رو تو ی فضای خوب برای فکر کردن قرار میده

ممنونتم تا وقتی این جوری هستی

:)
@}------

پاسخ :

ممم. جداً؟
ممنونم
رضا
۰۴ تیر ۹۴ , ۰۹:۴۱
در این ماه مبارک، محتاج دعای خوبان هستیم
_____
۰۶ تیر ۹۴ , ۲۲:۲۰
شما فوق العادید و فوق العاده می نویسید.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan