اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

خوانایی

عشقمان را پنهان می‌کنیم

با عزیزم‌های تُردِ بر زبان نیاورده؛

با بشقاب‌های مشتاقِ جدا از هم؛

و بوسه‌های شیرینِ تنها در خلوت

ولی 

آنچه پنهان نمی‌ماند

خواستنی‌ست که

در نگاهمان است

از تمام زاویه‌ها.


-نفر اول-

Nasim dew
۳۱ خرداد ۹۴ , ۱۱:۲۳
اوووووووووف چه عاشقانه
آغا یه رحمی به مجردای ملت بکنین خووو
:-((

پاسخ :

بالاخره همه مجردا ازدواج میکنن. انشالله. تا وقت داریم راه و رسم تاهل رو یاد بگیریم. 
ملکه شیشه ای
۳۱ خرداد ۹۴ , ۱۱:۴۸
چقدر خوب بود ...
چقدر شیرین بود ...
و من چقدر احساس زندگی شما رو دوست دارم :)

پاسخ :

آخی... ممنونم ملکه خانوم
گمـــــــشده :)
۳۱ خرداد ۹۴ , ۱۲:۲۸
خیلی زیبا بود...

پاسخ :

مرسی عزیزم:*
نجمه خانم
۳۱ خرداد ۹۴ , ۱۷:۱۹

بالاخره همه متاهلا ازدواج کردن

اما مجرد ها عاقبتشون معلوم نیست...

متن خیلی زیبا بود 

پیشنهاد می کنم تو دیس غذا بخورید!

پنهان کاری هم نکنید 

لو هم ندید به جای عزیزم چه عاشقانه ی دیگه ای به هم میگید..

خوب 

خوش به حالتون ما نداریم!

پاسخ :

شرمنده اشتباه نوشتم و اصلاحش کردم. همه مجردها!:)
فکر میکنم قبلا هم با عناوین دیگه برام کامنت گذاشتین. نه؟
نجمه خانم
۳۱ خرداد ۹۴ , ۱۷:۵۰

من نجمه خانم هستم به خدا!

میشه راهنمایی کنی مثلا چه عنوانی؟

شما هم از اول همینجا بودید؟

پاسخ :

اوکی پس حتما اشتباه گرفتم.
نجمه خانم
۳۱ خرداد ۹۴ , ۱۷:۵۳

دخترم مطالب این صفحه رو که خوندیم و هرجا کامنت گذاشتیم با همین نام واقعیمون بوده 

حالا اگر جای خاصی مد نظرتونه بگید که بنده زیای کنجکاویم گل کرد(خصلت مردمان شهرما!)

وگرنه هم که فکر کنم اشتباهی گرفتی!

عـــآشـــقـــآنـــهـ www.asheqaneh.blog.ir
۳۱ خرداد ۹۴ , ۱۸:۳۸

سلام 

وبلاگ جالبی دارین 

بهتون تبریک میگم ♥ ♥

به منم اگر شد سر بزنید خوشحال میشم

ممنون ;)

عـــآشـــقـــآنـــهـ (www.asheqaneh.blog.ir)

خانوم میم
۳۱ خرداد ۹۴ , ۲۲:۴۰
همیشه عاشق باشید :)

پاسخ :

مرسی عزیزم:)
مجید شفیعی
۰۱ تیر ۹۴ , ۰۹:۵۵
:)
@}------
یاسی ترین
۰۲ تیر ۹۴ , ۱۲:۱۶
بشقاب‌هایتان پر از شادی... پر از نور 

پاسخ :

مرسی عزیزممم
ریحانه
۰۵ تیر ۹۴ , ۰۲:۵۹
چقدر زیباااااااااااااااااااااااا^ - ^
چقد اینجا برام دوست داشتنیه:)

پاسخ :

مرسی عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan