اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

هفته اول

یک هفته‌ هم از ماهی که شرمگینانه از فرا رسیدنش هراسان بودم، گذشت. امشب را بیدار نشسته‌ام. باقالی پلو را که آبکش می‌کردم، فکر کردم چقدر اولین برنج دم کردن‌ها برایم بغرنج بود. مدام دانه‌های برنج را از توی آب جوش بیرون می‌کشیدم و زیر دندان و بین انگشت‌هایم فشار می‌دادم تا مطمئن شوم وقت خالی کردنشان رسیده. چنین دختر نازپرورده کار نکرده‌ای بودم، ولی خدا شاهد است از زیر بار هیچ کدام از مسئولیت‌های یک خانم خانه شانه خالی نکردم. یک‌جورهایی زدم به دل کار. حالا حدود ۵-۶ ماهی می‌گذرد و من از اضطراب خیلی از اولین‌هایم رها شده‌ام. همسرم هم. حالا با اطمینان بیشتری نقش مرد خانه را ایفا می‌کند. و هر دو رهاتریم. شکر.

البته خوب می‌دانم زندگی خیلی ابعاد گسترده‌ای دارد، و باید همیشه برنده بود، و شاکر.

الـ ه ـام .ع
۰۴ تیر ۹۴ , ۰۲:۱۵
الهی که خوشبخت شید...
التماس دعا...
نجمه خانم
۰۴ تیر ۹۴ , ۰۹:۱۶

یعنی توی خونه کار نمی کردید؟

پس از کجا بلد بودید برنج درست کردنو؟

پاسخ :

والا خیلی بندرت. 
خدا رو شکر هم میشه سرچ کرد، هم از بزرگترا پرسید. قبلا فقط کته می‌کردم برنجو! :دی
و ما ادریک ما مریم؟
۰۴ تیر ۹۴ , ۰۹:۱۷
نه خسته خانم مهندس کدبانو.
رویا
۰۴ تیر ۹۴ , ۰۹:۳۰
این اولین ها شیرینی خاص خودشان را دارند
ریحانه
۰۵ تیر ۹۴ , ۰۳:۰۰
آرامش زندگیتون ابدی...

Nasim dew
۰۵ تیر ۹۴ , ۱۲:۳۹
خدا تمام عاشقان اسلام رو حفظ کنه
هی میگم اینجا مجرد زیاده هی شما ...
بماند
خوش اشین زوج جوان
:-))))))))

پاسخ :

الان این متنم عاشقانه قلمداد میکنین یعنی>:))
نجمه خانم
۰۶ تیر ۹۴ , ۰۴:۱۷
برنج آبکش کردن سرچ کردنی نیست 
پرسیدنی هم 

یعنی من عمرا بتونم اینجوری آشپزی کنم!
D:
حنا
۰۶ تیر ۹۴ , ۱۱:۳۰
الهییییی همیشه خوشبخت باشید
مجید شفیعی
۰۷ تیر ۹۴ , ۰۸:۵۷
سلام

شکر خدا

:)
@}----
یاسی ترین
۰۷ تیر ۹۴ , ۱۱:۵۳
الهییییی 3>
بعدترها چشم‌بسته برنج درست میکنی :)
زهرا.ن
۰۸ تیر ۹۴ , ۲۲:۰۵
خانوم فوق مهندس
تبریک
خدایی یه نفس راحت این روزا کشیدن لذت داره
مهلا
۱۳ تیر ۹۴ , ۱۸:۳۴
همیشه لبخند رو لباتون *:) خوشبخت باشین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan