اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

تلاش شما شایسته احترام است آقای ظریف

 متاسفانه هر وقت این مردم، کسی را بالا می‌برند؛ روزی در پیِ آن است که همین‌ها به زمینش می‌کوبند. برای آن روزِ غمگینت ای مرد بزرگ، دوست داشتنِ عمیقِ مرا به همراهت داشته باش. 

میرزا قلمدون
۲۴ تیر ۹۴ , ۱۱:۵۲
امیدوارم این اتفاق برای آقای ظریف نیفته. اما حق با شماست
نجمه خانم
۲۴ تیر ۹۴ , ۱۸:۴۲
مرد بزرگ؟؟!

پاسخ :

بله خانم. مرد بزرگ. و قدرتمند.
حنا
۲۵ تیر ۹۴ , ۱۵:۲۵
ما هنوز مصدق رو دوست داریم..ظریف هم‌.. 

پاسخ :

اما به سرنوشت آدمهایی که دوست داریم هم نگاهی بنداز...
مهراوه
۲۸ تیر ۹۴ , ۱۴:۴۴
من هم از جناب ظریف تشکر می کنم.

نجمه خانم
۲۸ تیر ۹۴ , ۲۱:۳۵
اولا که واقعا از خدا می خوام پایان این توافق شیرین باشه 
برای همه 
برای همه ی همه عزیزم 

این رو بدون سوگیری بخون 


از قبل توافق دیدم چه تفکراتی برای برداشته شدن تحریم ها بود 

تفکرات لوکس! و اینه که اذیتم می کنه 

لوکسیجات درد ماست؟؟؟

اینکه بعد مدت ها نظرات تایید شدن هم خوبه 

اینکه فقط تایید شدن هم تامل داره خانم!

پاسخ :

من فارغ از چیستی نتیجه ابراز ارادت خودم رو مطرح کردم عزیزم.

کدوم تفکرات لوکس؟
و ما ادریک ما مریم؟
۲۹ تیر ۹۴ , ۰۸:۴۳
میدونی حنا من از سیاست سر در نمیارم 
اهل رسانه نیستم نه ماهواره نه تلوزیون نه روزنامه و نه مجله
اولین بار که پستت رو خوندم رو کردم به برادرمو گفتم " داداش ظریف کیه؟"
خوشحالم حال این اتاق خوبه و خوب بودن حال یه چیز اتفاقی نیس چیزیه که شما با درایت به وجودش آوردین با درایت ادامش بدین.

پاسخ :

جدا در این حد؟! :)) 

لطف داری مریم جان
یاسی ترین
۲۹ تیر ۹۴ , ۱۱:۱۱
از سیاست میترسم و تنها کسانی رو تو سیاست دوست داشته‌ام که سیاستمدار نبودند و نبودند و نبودند و نیستند...


ولی از ظریف خوشم میاد!

پاسخ :

:)
مجید شفیعی
۲۹ تیر ۹۴ , ۱۳:۰۳
سلام
عیدت مبارک

زیبا بود و دلنشین

:)
@}-----

پاسخ :

سلام. عید شما هم مبارک. ممنونم
نجمه خانم
۳۱ تیر ۹۴ , ۰۹:۵۵
تفکرات لوکس اونجاست که می بینم همه میگن آخجون فلان برند رو می تونیم داشته باشیم!!!!!!!!!!!!!!


o O

اونجاست که دزدی رو با چشمای خودم می بینمو همون دزدها منتظر اجرای توافقن!!!!!!!!!!!!!!

o O

اونجاس که غیر دزدی نمی بینم 

:/

:\

واااااااااااای

پاسخ :

فلان برند؟! اینا حرفای بی سر و ته مردمه...
نجمه خانم
۳۱ تیر ۹۴ , ۱۱:۲۷
بله 


می دونی این مردم چقدر زیاد شدن؟؟

و دزدی ها؟؟؟

پاسخ :

خوشبین باش 
رضا
۱۲ مرداد ۹۴ , ۰۸:۲۶
بزرگ نیست کسی که معتقده آمریکا فقط با یک بمب میتونه تمام سیستم دفاعی ایران را نابود کنه.

پاسخ :

بزرگ اونیه که برای اعتقادش میجنگه و تلاش میکنه. فقط حرف نمیزنه...
رضا
۱۴ مرداد ۹۴ , ۰۵:۳۳
بزرگ نیست کسی که در روز اهانت به پیامبرخدا با کاریکاتور، با حامی تمام‌قد اون کاریکاتور یعنی جان‌کری قدم میزنه.
بزرگ نیست کسی که سفر به فرانسه میکنه درست در روزی که نخست‌وزیر فرانسه، کاریکاتور اهانت به پیامبر ما را جلوی دوربینها میگیره تا خیلی واضح ازش حمایت کنه! و این شخص بزرگ مورد نظر شما -با لبخند- با همون شخص موردنظر ملاقات میکنه و هیچ اعتراضی هم انجام نمیده!

پاسخ :

آقای رضا من فکر میکنم شما بیش از حد احساساتی شدید. مملکت خیلی مسائل مهمتری داره. ما واقعا نیازمند یه دوره جدیدیم. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan