اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

بی‌حاشیه

دیروز برادر کوچکم با نتیجه خوب و قابل قبولش در کنکور، شادیِ زایدالوصف خواهرانه‌ای نصیبم کرد. تپش قلبم تا پایان روز تند و نامرتب بود از هیجان موفقیت او.


بیشتر اوقات اما، زندگی‌ام ریتم یکنواختی دارد. درباره موضوع پایان‌نامه هنوز به نتیجه نرسیده و مشغول مطالعه‌ام، وقت تصمیم‌گیری البته محدود است. به دکتری هم فکر می‌کنم اما برنامه‌ریزی مشخصی برای نیل به آن ندارم. کلاس نقاشی را همچنان ادامه داده‌ام، هرچند متاسفانه هزینه شرکت در کلاس‌های استاد محبوبم بالاست. باید برای آزمون نظام مهندسی هم اقدام کنم. جز این‌ها فعلاً فعالیتم منحصر شده به خانه. احساس می‌کنم نیاز به یک تغییر یا جابجایی دارم. گاهی به کار کردن و بازگشت به آن فکر می‌کنم، اما همتِ دنبالِ کار دلخواه دویدن هنوز نیست!

همسرم می‌گوید من آدم بی‌حاشیه‌ای هستم، و این بی‌حاشیه بودن را در تیپ شخصیتیم دوست دارد. شاید اگر کمتر مشغول دستکاری خودم، و بیشتر وقتم را صرف برانداز اطرافیان می‌کردم، من هم حاشیه‌ساز می‌شدم. اتفاقا بعضی‌ها عمداً ناراحتم می‌کنند، ولی همیشه از خودم خواسته‌ام، مصرفِ آزار آنها نشوم.  

نجمه خانم
۳۱ تیر ۹۴ , ۰۹:۵۲
سلام عزیزم 

اینو خواهرانه می گم 

یعنی راستش به هرکسی که می رسم می گم 

کار خیلی جذاب و وسوسه انگیزه 

اما زن ! گول نخور 

من 6 سالی هست سرکار میرم و پولش رو هم مزه کردم اما هنوز که تاهل ندارم خسته شدم 

شما که شوهر داری بذار تنها آقای زندگیت که باید سر خم کنی و حرفشو گوش کنی شوهرت باشه و برنامه ی زندگیت هم خونه باشه 
این فقط نظر شخصی من نیست اکثر همکارام اینو می گن 
و من می دونم که خانه دارها برعکسشو می گن!!!

در هر صورت دوستانه و خواهرانه گفتم الان بچه نداری 

پایان نامه که خودش یک حاشیه ی عریضه!!!!!!!!
کلاس نقاشی هم که شیکه

بخوای بری دکترا هم که رزومه لازم داری...


میشه بگی چته؟؟؟  :))))

اون نیاز به تغییر و جابجایی ان شاءالله با نی نی درست خواهد شد 

پاسخ :

من هم 4 سال سابقه کار دارم. و بعد از اون هم پروژه زیاد گرفتم و شخصا انجام دادم اما بخاطر ارشد بین کارم فاصله افتاد. الان دوباره این نیاز رو حس میکنم که برگردم به کار و خروجی داشته باشم...

به نظرم شما یه مقدار ملایم تر باش. به خواسته هات میرسی انشالله :)
نجمه خانم
۳۱ تیر ۹۴ , ۱۱:۱۲
ملایم؟

نفهمیدم ؟
البته خنده ام هم گرفت

بهم بگو معنی اش چیه؟

پاسخ :

:))
منظورم رو خیلی واضح گفتم که!
مجید شفیعی
۳۱ تیر ۹۴ , ۱۲:۱۹
سلام

تبریک بابت موفقیت و شاد شدنت

یه پیشنهاد برای موضوعت و اونم

جایگزینی سیستمهای خنک کننده طبیعی در معماری خانه های مدرن یا آپارتمانها (درسته که سیالاتیه بیشتر تا معماری اما جایگزینیش کار شماهاست که جا داره واقعا روش کار بشه) این موضوع پرژه پایان کارشناسی من بود برای طراحی سالنهای پرورش طیور که به نظر خودم موفق بود و حیف که حال پیگیریش برای ثبت در استانداردهای نظام مهندسی نیست :(


:)

به هر حال یه پیشنهاده ،)

:)
@}------

پاسخ :

ممنونم بابت تبریک و بابت پیشنهاد خوبتون آقای شفیعی، ولی رویکردم تقریبا مشخصه و احتمالا در زمینه پایداری اجتماعی خواهد بود. باز هم سپاس.
نجمه خانم
۳۱ تیر ۹۴ , ۱۲:۲۶
نه والله!

پاسخ :

:)
نسترنی که shamd0niاست
۳۱ تیر ۹۴ , ۱۹:۵۱
اول تبریییک برای برادر جان و ان شاالله که از ان ادمهای ناب درجه1بمونه

دیگه اینکه گاهی یه پارک صبجگاهی یه پیاده روی شبانه یا دورهمی دوستانه این حالات مقطعی ناخوب رو  خیلی خوب میکنه

حالت خوش بانو ی جان

پاسخ :

پیشنهاد خوبیه نسترن جان. ممنونم بخاطر مهربونی همیشگیت
و ما ادریک ما مریم؟
۰۴ مرداد ۹۴ , ۰۸:۱۷
ببین دختری
اولا مبارکه موفقیت برادر جان
و اما پیشنهادات
بیا مربای آلبالو درست کن الان فصلشه 
دیگه اینکه من برنامه ریزی کردم این پنج شنبه ترشی لیته درست کنم شما هم امتحانش کن عالیه
بعد اینکه باشگاه برو اصلا برو کلاس رقص(من خودم خیلی کلاس رقصو دوست ندارم البته)
از این دست کارا کن دیگه
ایشالا همیشه بخندی

پاسخ :

وای وای وای! :)) مرسی برا این پیشنهاد قشنگا :***
نیوشا
۱۳ مرداد ۹۴ , ۱۲:۴۸
موفقیت برادرت رو تبریک می گم

من پر از حاشیه ام! البته به دیگران کاری ندارم... دیگران به من کار دارند!
زیادی حساس شده ام و این حاشیه ها را برایم بیشتر می کند

پاسخ :

به منم کار دارن نیوشا جان. من اهمیتی نمیدم. حتی برام جذاب و خنده دار میشه گاهی اوقات! :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan