اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

پایان

دلیل ماندن را پیدا نکردم، اما، دلیل رفتن، حالا پیش روی من است؛ اینجا مرا معمولی کرده، بیشتر از آنچه باشم. بدرود دوستان خوب.

نجمه خانم
۱۸ مرداد ۹۴ , ۱۹:۵۴
برای یک مریض دعا کن....




توی بخشم و دارم می نویسم...
حنا
۱۸ مرداد ۹۴ , ۱۹:۵۹
موفق و شاد باشی..
تمام لحظاتت را..
مهربانو
۱۹ مرداد ۹۴ , ۱۲:۰۹
 ای واااای کاش زووود برگردی ...
نسترنی که shamd0niاست
۱۹ مرداد ۹۴ , ۱۴:۴۷
می فهمم!
هر کجای کیهان که باشی بانو،
خوشبختی،عشق،تندرستی و حس خوب رضایت از زندگی را توامان هم برایت آرزو دارم،
در پناه خدای شمعدانی ها و به امید دیدار در جایی همین نزدیکی...

دلت سبز و سرت خوش باد جاوید
مجید شفیعی
۲۱ مرداد ۹۴ , ۱۴:۵۳
سلام

به درود حنای خوش رنگ

خوش باشی و خوشی بسازی و خوشی بچشی

جای اندیشهای خوبت
حسهای خوبت
اخلاق خوبت

همیشه خالیه

من ازت خیلی یاد گرفتم

ممنون این حدود دوسال بودنت هستم

موفق باشی
:)
@}------
زهرا.ن
۲۴ مرداد ۹۴ , ۱۵:۰۱
حاج خانوم خونه جدید رفتین خبرمون کنین
فرشته
۲۵ مرداد ۹۴ , ۰۲:۳۷
حیف حس خوب و لطیف اینجا بود.
مجید شفیعی
۲۷ مرداد ۹۴ , ۱۱:۲۸
سلام

خوش حالم کردی

ممنونم

خدا خوشحالت کنه

و راستی دوروز پیشتم مبارک :)

خوشحال میشم از مطالعه ذهن خوب و روونت

اگه روزی نوشتی خوشحال میشم منم همراه کنی

امیدوارم روزگارت مثل نقاشیهات رنارنگ باشه و شاد

:)
@}-----
یاسی ترین
۰۱ شهریور ۹۴ , ۰۹:۵۹
حیف :(((
ولی خب لابد دلیلت برات مهمه 
حداقل گاهی یه خبری بده از خودت :((
مریم
۲۳ آبان ۹۴ , ۱۳:۴۶
کاش دوباره مینوشتی...
نوشته هات پر از زندگی بود برای من...
کاش دوباره بنویسی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan