اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

سلامی باز

دلم به یک‌باره تنگ شد برای اینجا. برای دوست‌هاش. برای روزمره نوشتن و روزمره خواندن. برای سادگیِ خوشایندِ روایت‌ها.

زندگی در گذر است. به چشم‌ برهم زدنی داریم یکساله می‌شویم. اینقدر زود می‌گذرد که آدم احساس می‌کند خیلی دیر شروعش کرده. وقت انگاری که کم باشد. همه چیز آرام است، جز آشوبی که گاهی از استرس پایان‌نامه‌ها تووی دلمان داریم. موضوع من، با بی‌گداری که خودم به آب زدم از کوتاه مرتبه، به بلندمرتبه تغییر پیدا کرده است! و خب بلندمرتبه هم که هر قسمتش داستانی دارد. واقعا این چه استعدادی ست که من دارم در گرفتار کردن خودم؟! این از من. همسرم هم که از کار نرسیده، می‌نشیند پای لپتاپ و می‌زند به دل مقاله‌ها. کاش حداقل بعد این همه خودکُشانمان، به یک درد این مملکت بخوریم. یک جای کارش را بگیریم. کاش آخرش یکی پیدا بشود از ما استفاده لازم را بکند، بخدا که خیلی پای این درس‌ها زحمت کشیده‌ایم!

مریم ...
۱۵ آذر ۹۴ , ۲۰:۰۵
وای حنا
همین امروز داشتم بهت فکر میکردم حتی میخواستم تو یکی از پستام در موردت بنویسمو حالتو بپرسم.
خیلی خوشحالم برگشتی.

پاسخ :

آخی مرسی مهربونم
چه خوبه کسی به آدم فکر می‌کنه...
دلا بانو
۱۶ آذر ۹۴ , ۱۴:۳۳
سلام خانوم خوش اومدی:)

پاسخ :

به به سلام دلا جان. ممنون عزیزم. شما هم خوش اومدی
گلاب
۰۵ دی ۹۴ , ۱۵:۲۸
چه خوب که برگشتید...
خیلی خیلی خوب
رفتنتون اشک شدبرام ولی این اومدن خوب بود

پاسخ :

اشک جداً؟!
من و این همه خوشبختی؟! :)
گلاب
۰۵ دی ۹۴ , ۲۳:۰۰
جدا!!!
احساس کردم یکی ازدوستاموازدست دادم...
خوبه که بازمی نویسید

پاسخ :

مرسی بهم گفتی... ولی میدونی اینجا برای من خیلی تنها مونده. دوستاش مثل شما یا خاموشن، یا چون من فرصت نمیکنم بهشون سر بزنم، گذشتن ازش.
دنیام ساکته یه مدته... سکوتش غم داره
مجید شفیعی
۰۳ شهریور ۹۵ , ۱۳:۰۲
سلام.

زود برگشته بودی و خوب کرده بودی
امروز دلم برای اتقا دو نفره ت تنگ شد. هواشو کردم. خب یه اصل هست میگه پاشو برو سر بزن به چیزی که هواشو کردی. من هم به این اصل عمل کردم و خوش گذشت. خیلی از پست ها رو خوندم و باید بیام باقی رم بخونم. خوشحالم که رو به راهید

@}-----
:)

پاسخ :

سلام جناب شفیعی. حال شما؟
خیلی ممنون
امیدوارم شما هم به زودی برگردید و بنویسید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan