اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

استاد خوبم

وقتی آبرنگ را پیش استاد برجسته‌ام شروع کردم، هرگز فکرش را نمی‌کردم  پیشرفتم آنقدری باشد که هنرجوهای چندین و چند ساله و با سابقه را متحیر کند. همه را مدیون لطف و عنایت و حمایت استاد بزرگوارم هستم. چقدر دوستش دارم.

مریم ...
۲۹ دی ۹۴ , ۰۹:۱۲
وای حنااااااااااااا یعنی الان ذوقمرگم که آبرنگ کار میکنی، منم آبرنگ کار میکنم البته تازه واردما تازه شش ماهه آبرنگ کار میکنم ولی واقعا لذت بخشه انگار روح آدم لابلای رنگایی که روی کاغذ روان میشن پرواز میکنه.

پاسخ :

آفرین آفرین آبرنگ خیلی خوبه دوستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan