اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

دود شدم

امروز آمدم که بنویسم، بعد شک کردم که اینجا نه، آن جای دیگر بنویسم. بعد فکر کردم بهتر است این نوشته شعری باشد. بعد گفتم اول چند شعری بخوانم. بعد گفتم چند تایی را در دفترم رونوشت بردارم. برداشتم. بعد دیدم حوصله‌ای نمانده، حوصله‌ای نمانده... حوصله‌ای برای من نمانده، برای آن جای دیگر... برای شعر. آخ از منِ من.

محمدرضا عاشوری
۲۶ بهمن ۹۴ , ۰۹:۲۸
like

پاسخ :

ممنون :)
نیوشا
۲۶ بهمن ۹۴ , ۱۰:۴۰
باورت می شه من به زور می نویسم!
حس و حال هیچی رو ندارم :(

پاسخ :

بنویس بنویس... منو تنها نذار :)
گمـــــــشده :)
۲۶ بهمن ۹۴ , ۲۲:۱۷
هعییییی

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan