اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

روز دهم

دیروز اشتباهاً فکر می‌کردم که دوازدهم اسفند است و امروز تولدم. بعد مثل همهٔ سال‌هایی که در آستانهٔ تولدم، هزار جور قرار و مدار خوب اخلاقی با خودم می‌گذارم، وعده‌های زیادی کردم. یک‌جا هم از حرف کسی عصبانی شدم ولی در لحظه عزم کردم که بر خودم مسلط باشم و بگذرم. دائم‌الوضو بودن را هم از مستند فرج‌الله سلحشور گرفتم و از قربة الی الله بودن اعمالش خوشم آمد. خلاصه که دیروز اشتباهی شب تولدم بود؛ ولی من راستی متولد شدم...

حنا
۱۱ اسفند ۹۴ , ۰۷:۴۲
چه هدیه های باشکوهی...
به دنیا آمدنت دوباره مبارک و خجسته ..
تا 

پاسخ :

سلام حنا جانم. خوبی عزیزدل؟ نبودی مدتی...
ممنونم :*
دلا بانو
۱۱ اسفند ۹۴ , ۰۷:۴۹
تولد اشتباهی یا شایدم راستکی تون مبارک عزیزم:)

پاسخ :

ممنونم دلای ماه :*
** آوا **
۱۱ اسفند ۹۴ , ۱۴:۳۳
پس تولدت تولدتون مبارک 

پاسخ :

ممنون عزیزم :)
برام خوشاینده که هنوز کسانی اینجا رو میخونن...
رهآ --
۱۱ اسفند ۹۴ , ۱۸:۳۸
تولدت مبارک :)

پاسخ :

ممنونم رها جان :)
گمـــــــشده :)
۱۱ اسفند ۹۴ , ۲۰:۴۸
تولدت مبارک.:)

پاسخ :

ممنون دوستم. 
چه جالب دو تا کامنت مشابه، پشت هم :)
نیوشا
۱۲ اسفند ۹۴ , ۰۸:۳۴
من گاهی با خودم عهد می کردم که از امسال که می شم مثلا بیست و چند ساله دیگه فلات کار رو نکنم! اما دریغ از کمی اراده!
البته من انقدر ایراداتاخلاقی دارم که مادام پی انجام ندادنشون هستم...

برادرم شب ها با وضو می خوابه.... همیشه قبل خواب اشهدش رو می گه و ....
گاهی خواستم مثل اون باشم اما نتونستم!

چه دل پاکی داری تو عزیزم....
تولدت مبارک- واقعا هم هر روز می تونه تولد دباره باشه اگر ....

پاسخ :

اتفاقاً من از این دست تصمیمات «دیگه فلان کار را نکنم» رو نکنم زیاد میگیرم. حالا به وقت تولد یا وقت دیگه :) مهم نیته :))

درود بر برادر شما.

ممنون نیوشای عزیزم بخاطر همه لطفی که بهم داری :*
حنا
۱۲ اسفند ۹۴ , ۱۴:۴۶
بالاخره وارد زندگی مشترک شدم و چه شیرینه استقلالش حنا..
هنوز که اولشه کم دلتنگ خونه پدری میشم و همین خیلی تعجبم رو برانگیخته..
خونه مشترکمون رو دوست دارم..

پاسخ :

به به! مبارک باشه عزیزم
واقعا همینطوره... هر چه جلوتر بره بیشتر دلبسته این سقف مشترک میشین و انشالله که همیشه شاد و خوشبخت و سلامت باشین زیر این سقف عروس تازه :*
مریم ...
۱۳ اسفند ۹۴ , ۰۸:۵۵
سیزده عدد مقدسه حنا وگرنه تو توش به دنیا نمی اومدی.
مبارک باشه عزیز دل.

پاسخ :

عزیز دلمی :*** ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan