اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

و باز هم شکر تو

با اینکه هیچ وقت دلم نمی‌خواهد پاییز و زمستان به پایان برسند، ولی این هوای دم عید و این بوی خوب تمیزی و این زندگیِ عزیزِ با تو به یک سال رسیده و این آرامش و شکفتگی گلدان‌هایی که پارسال همین موقع‌ها هیچ کدام را نداشتیم، عجیب دوست دارم. چقدر خوب است که بلدیم خوش باشیم. که بلدیم ساده بگیریم. خدایا ممنونم از تو که درایتی دادی تا کمتر سخت بگیرم، تا خودم را بخاطر مسائل کم‌ارزش، حقیر نکنم. تا بخاطر آن گذشت‌های ناقابلی که در آغاز زندگی‌کرده‌ام، حالا تمام وجود همسرم، و تمام محبت خانواده‌اش را داشته باشم. و ممنونم از مادرم که با طبع بلندش، همیشه بهترین مشاور من بوده و هست...

این روزهای مطبوع نیمه دوم اسفند بر همه مبارک.

نسترن
۱۶ اسفند ۹۴ , ۱۵:۵۰
من هم از پروردگار و تو ممنونم
برای حس خوبی که این خونه بهم میده
و اینکه چقدر سپاس گزار بودن و شاکربودن رو ازت آموختم
سرزنده و پیروز باشی بانو

پاسخ :

:)
ممنون نسترن بخاطر انرژی مثبتی که همیشه بهم میدی :*
نیوشا
۱۷ اسفند ۹۴ , ۰۷:۱۹
این روزها برا من پر از حس دلتنگیه البته نه اینکه آزارم بده یا اصلا اگرم بده از این نوع آزار دیدن خوشم میاد :) خودآزاری دارم ها!!

معتقدم آدم ها به هر چی که لایقش هستند می رسند.. می دونی! تو یه آرامش خاصی داری.. این آرامش توی زندگی مشترک هم در نتیجه این گوهر وجودی خودته...
همیشه در کنار هم سالم و شاد باشید..

پاسخ :

آره من ذاتا آرومم ولی آرامشم هم راحت به هم میخوره... خدا رو شکر که ظرف کوچولوی من رو در نظر میگیره...
نسترن
۱۷ اسفند ۹۴ , ۱۱:۰۰
تا بخاطر آن گذشت‌های ناقابلی که در آغاز زندگی‌کرده‌ام، حالا تمام وجود همسرم، و تمام محبت خانواده‌اش را داشته باشم. و ممنونم از مادرم که با طبع بلندش، همیشه بهترین مشاور من بوده و هست.

ای کاش تمام خونواده ها مثل مادر شما همراه بودن توی گذشت های ناقابل .. و البته که این گذشت های کوچیک هم دل بزرگی میخوان برا گذشتن .. 

پاسخ :

میدونی نسترن خیلیا فکر میکنن با سختگیری و گذاشتن شروط مختلف مقام و مرتبه خودشون رو بالا میبرن. فکر میکنن شأن اونا بسته به هرچه بیشتر بودن تقاضاهاست. حداقل میتونم بگم تجربه شخصی من خلاف این رو نشون داد. 
موج
۱۸ اسفند ۹۴ , ۰۹:۴۳
منم همیشه اسفند برام پر از شادی و غمه .... امسال هشت تا گلدون کاکتوس گرفتم امیدوارم تا سال دیگه حفظش کنم

پاسخ :

من هم واقعا امیدوارم که این 8 تا کاکتوس حفظ بشن 
فتانه
۱۸ فروردين ۹۵ , ۱۷:۰۵
خداروشکر که هنوز ادمهایی پیدا میشن که قدر گذشت میدونن و فهم بزرگواریتو دارن، این ادمهای باشعور رو باید طلا گرفت.
من هم نخواستم بخاطر مسایل کم ارزش خودمو حقیر کنم اما شعور طرفت هم مهمه که تو رو حقیر ببینه و نالایق مسایلی که ازش گذشتی، مسلما طبع بلند یک مادره که چنین تفکری رو در فرزندش پرورش میده و خدا نکنه طرف شی با کسیکه میخواد تو و اون مادر رو تا طبع پست خودش پایین بکشه.

کامنت نیوشا رو این روزا از خودم زیاد میپرسم"لیاقت من این بود؟؟؟"

پاسخ :

حق با شما هم هست عزیزم. اصلاً نمیشه درباره مسائل مربوط به انسان به راحتی نتیجه‌گیری داشت. هرکس رو باید با شرایط خودش سنجید.

امیدوارم که شما هم به هرچه که لیاقتش رو دارید برسید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan