اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

این دو تا را خیلی دوست دارم

اینکه زیاد تشکر می‌کنی؛ در حالی‌که می دانم تووی سرت همهٔ امورات زندگی کاملاً دسته‌بندی شده و هرکس وظیفهٔ خودش را دارد. با اینکه می‌دانم تووی سرت من تنها دارم به وظایفم عمل می‌کنم، اما تو بابت هر خُرده‌کار من، بسیار تشکر می‌کنی. این کارت انگیزهٔ بیشتری به من می‌دهد. شوق بیشتری برای ادامه. 

و اینکه اگر خوابیده باشم، همهٔ سعی‌ات را می‌کنی تا هیچ صدایی بلند نشود. تا هیچ چیزی خوابم را آشفته نکند؛ حتی اگر به قهر زودتر به تختخواب رفته باشم. گاهی بیدارم و حرکات آهسته‌ات را با عشق می‌پایم، آهسته در باز کردنت، آرام در بستنت، همهٔ چراغ‌ها را خاموش کردنت، صدای تلویزیون را تقریباً بستنت، و قدم‌های خیلی بی‌صدا و با احتیاطت...

تو ملاحظه‌کاری. تو مواظبی. و شاید تو، بیش از این هر دو؛ خوبی. 

گمـــــــشده :)
۲۱ اسفند ۹۴ , ۲۳:۴۱
:)
نیوشا
۲۲ اسفند ۹۴ , ۱۰:۳۸
یه لبخند پهن نشست روی لبم
خیلی خوبی خیلی عاشقی که همه این ها رو متوجه می شوی و بهشون بها می دی...
زندگی همینه
همین رفتارای خاص و کوچیک که شاید نادیده گرفته بشن خود زندگی هستن خود خود دوست داشتن...

یاد خودم افتادم وقت هایی که خوابم و همسرجان پای تی وی هست که چقدر با ملاحظه فتار می کنه تا من بیدار نشم! که چقدر آروم با تلفن حرف می زنه و می گه نیوشا خوابه! (من گوشام تیزه ها) :)
مریم...
۲۲ اسفند ۹۴ , ۱۱:۳۳
حنا جان چه خوب که این چیزها به چشمت میاد و چه خوبتر که مینویسیشون. ممنون که حال خوبتو باهامون شریک میشی.

نیاک
۲۴ اسفند ۹۴ , ۰۱:۰۲
cheghad ghashang !
خانوم میم
۰۳ ارديبهشت ۹۵ , ۲۰:۴۵
خیلی خوب نوشتین از احساستون... امیدوارم همیشه کنار هم شاد باشین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan