اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

امروز من، آرزوی دیروزم

شرایطی که در آن قرار دارم و بخاطرش متحمل سختی‌هایی شده‌ام، یک روزی نهایت آرزوی من بوده است. پس چرا لحظات استجابتم را با اضطراب و ابراز ناراحتی و در فشار بگذرانم؟ من باید بخاطر همه چیزی که امروز دارم و روزی رویای دوری برایم بوده است خدایم را سپاس بگویم. سپاس خدای خوبم که مستجابم کرده‌ای.

گمـــــــشده :)
۰۷ شهریور ۹۵ , ۱۹:۰۱
خدا رو شکر که خوشحال هستین.
:))

پاسخ :

مرسی عزیزم
نسترن
۰۹ شهریور ۹۵ , ۰۸:۵۴
شکر که خوبی بانو...
ایام بکامت باشه همیشه

پاسخ :

ممنونم نسترن جان
و ما ادریک ما مریم؟
۰۹ شهریور ۹۵ , ۱۵:۳۵
همیشه استجابت خواهی شد حنای خوبم اگر خدا بخواهد اگر خدا صلاحت بداند.

پاسخ :

انشالله... ممنونم مریم خوبم
نیوشا
۱۰ شهریور ۹۵ , ۰۹:۱۴
خوبه که در حالی شاکر بودن از یادت نمی ره

پاسخ :

حتی اگه یادم بره، باید به یاد خودم بیارم... :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan