اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

توجه

یک چیزی توی صفحات اینستاگرام بعضی‌ها هست که بهتر دیدن را یاد آدم می‌آورد؛ به اسم توجه. مثلاً عکس‌هایی که نور و سایه‌ها را خوب پاییده‌اند، رنگ‌ها و شکل‌ها و زاویه‌ها را شناخته‌اند، لذت‌ها و عشق‌ها و زیبایی‌های زندگی را باور کرده‌اند و به سلیقه و ذوق هنری عکاس آمیخته شده‌اند. 
کافی است اول صبح دو تا از این عکس‌ها را پیش چشمتان بگذارید و خوب ببینید، تا آخر شب تمام عناصر دور و برتان را طور دیگری خواهید دید. قطعاً روی گلهای قالی وقتی بارقه‌هایی از نور عصرگاهی روی تار و پودشان کشیده شده، دقیق خواهید شد. می‌دانم وقت ظرف شستن، قلمه‌های جوان و نازکِ کنار سینک را که توی این شیشه‌های سس و خیارشور ریشه دوانده‌اند، بهتر خواهید دید. و حتما وقتی هارمونی بین کاناپه و قاب روی دیوار و کاغذدیواری دلتان را برد، هوس شیرین کتاب‌خوانی به سرتان خواهد زد. تجربه کرده‌ام که بعد از این وقتِ هر کاری در بیرون یا داخل خانه لبخندی از رضایت و لذت روی لب خواهید داشت. 
تصاویر خوب و روشن این بعضی آدم‌های آموزندهٔ باتوجه را جدی بگیرید.
گمـــــــشده :)
۲۷ شهریور ۹۵ , ۲۳:۴۷
من خیلی کیف می کنم وقتی یه منظره عالی ببینم دل سیر نگاش کنم بعدش عکس بگیرم
ولی اینستا ندارم که بزارم بقیه ببینن
:|

پاسخ :

اتفاقا شما یکی از همون خوبایی که همیشه با عکسها و توصیفات حال آدم رو خوش میکنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan