اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

بی‌عنوان

- خواب زیاد می‌بینم. خواب‌هایم ماجرایی و کشدار و طولانی‌اند. وقتی بیدار می‌شوم ذهنم از داستان خوابم خسته است. خانم دکتری که چند ماه پیش علت درد فکم را تشخیص داد، گفت که وقتی خواب می‌بینیم یعنی خوابمان کیفیت لازم را ندارد. نمی‌دانم این موضوعی‌ست که باید درمانی برایش آغاز کرد؟ درمان خانگی‌اش چیست اصلاً؟

- مدتی‌ست دارم تلاش می‌کنم در لحظه زندگی کنم. بعد نمی‌دانم چطوری؟! مدام فکرم در گذشته و آینده سیر می‌کند. هِی به خودم می‌گویم در لحظه باش. در لحظه باش! و سعی می‌کنم تمرکز کنم.

- معمولاً واکنشی به کنش‌های آدم‌ها نشان نمی‌دهم. اگر هم چیزی بگویم خیلی ملاحظه‌کارانه است. در برخورد با آدم‌ها بیشتر آرام و کم حرفم. سعی می‌کنم درباره وضعیت ظاهری و باطنی‌شان اظهار نظری نکنم. اما یک مسئله وجود دارد؛ چرا آدم‌هایی در اطرافم می‌بینم که نسبت به من کینه به دل دارند؟! برایم اصلاً فهمیدنی نیست. چه چیزی وقت و حوصلهٔ آنها را اینطور درگیرِ من می‌کند؟! 

- به روزهای پیش رو امیدوارم. خدا حتما برنامه‌های خوشایند تازه‌ای برایمان می‌چیند. خدایا مدیریت همه چیز زندگیم مثل همیشه در دستان تو. راست و درستت را بنما نازنین‌ترین.

الی ...
۱۳ مهر ۹۵ , ۰۹:۲۵
من دقیقا قسمت سوم نوشته ی شما برام دغدغه شده...من خیلی کم حرف و بی حاشیه ام...اما این سر دنیا یه سری ادم از من خوششون نمیاد..یه سری هم وطن...هم مذهبی و هم غیر مذهبی...
گیج میکنن آدم رو...

پاسخ :

واقعا! گیج‌کننده‌س.
و ما ادریک ما مریم؟
۱۳ مهر ۹۵ , ۱۰:۵۴
حنای عزیزم هر چند روش زندگیت رو میپسندم و به نظرم بی حاشیه بودن کار درستیه ولی ..... اطرافیان فکر میکنن که داری خودتو میگیری یکم که موفق باشی هم که دیگه هیچی.
به کینه اطرافیان توجه نکن و راه درست خودت رو ادامه بده.
لحظه هات پر از نور و امید.

پاسخ :

شایدم این‌طور باشه که شما می‌گی مریم جان. ولی در دل و ذهن من اصلا همچین نیتی نیست. اصلا.

ممنونم از محبتت
حنا
۱۵ مهر ۹۵ , ۲۳:۱۲
افرادی هم هستند که همین حس رو به من دارند و من اصلا نمیفهمم چراااا؟؟؟!

پاسخ :

تصمیمی نگرفتی بر بازگشت و دوباره نوشتن حنا جان؟
یسرا
۲۰ مهر ۹۵ , ۱۲:۱۹
در لحظه زندگی کردن دغدغه ی این روزهای منم شده و عجیب ناتوانم! 
و ادمهایی که از من کینه به دل دارن و نمیدونم به چه دلیل؟! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan