اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

و بالاخره آن روز خوب...

صبح اولین روز بعد از دفاعش که چشم باز کردم، دیدم بالای سرم نشسته و چشمهاش، جوری که هیچ وقت ندیده بودم می‌خندند... چند روز است که نفس‌هاش سبک‌ترند و شعری که زیر لب زمزمه می‌کند، آرام و نرم است... چقدر آرامش این روزهایت دلچسبِ من است دکتر. خسته نباشی. خدا قوت واقعاً.


*همسرم  از تز دکترایش در دانشگاه تهران دفاع کرد و با نمره عالی فارغ‌التحصیل شد.

الی ...
۲۹ آبان ۹۵ , ۰۸:۰۰
بسیار عالی..مبارک باشد انشالله :)

پاسخ :

ممنونم دوست مهربانم
قاسم صفایی نژاد
۲۹ آبان ۹۵ , ۰۹:۵۶
چه خوب. خدا قوت بگید بهشون
چه رشته ای؟
رهآ --
۲۹ آبان ۹۵ , ۲۰:۰۳
چه خوب :)
گمـــــــشده :)
۲۹ آبان ۹۵ , ۲۱:۵۱
تبریک می گم. خیلی عالیه
ایشالا موفقیت های بهتر و بیشتر
مریم ...
۲۹ آبان ۹۵ , ۲۲:۴۶
مبارکِ هردوی شما خوبان
این آرامش ابدی و گوارای وجود.
** آوا **
۳۰ آبان ۹۵ , ۰۲:۳۷
به سلامتی . مبارک باشه 
حنا
۰۵ آذر ۹۵ , ۰۰:۱۸
روزهای آرام نوشه جان..
فریناز
۰۶ آذر ۹۵ , ۱۱:۳۴
عزیز دلم تبریکات صمیمانه من رو با تاخیر بپذیر. خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم. شروع زندگی رو با همسر دکتر جان، با خیال آسوده تبریک میگم.
بوسه

پاسخ :

دوست جانم، چقدر خوشحالم که هنوز هم اینجا رو می‌خونی. حضورت برام خیلی عزیزه. ممنونم از لطفت :*
.................................


ممنون از محبت تمام دوستان.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan