اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

و بالاخره آن روز موعود...

یادم نمی‌آید قبل‌ترها کدامیک از دوستان عزیز اینجا برایم نوشت: «امیدوارم یک روز بنویسی که دفاع کردی». خب من آمدم که بنویسم دفاع کردم. آن هم در یک جلسهٔ عالی و رویایی. و با کسب نمرهٔ کامل. «ممنونم از آرزوی خوبت دوست گرامی»... هرچند هنوز استرس در جان و تن من هست و هنوز کامل رها نشده‌ام.
خدا را هزاران هزار شکر بخاطر همه نعمت‌هایش.
مریم...
۱۵ اسفند ۹۵ , ۰۸:۳۶
وای حنا جان تبریک تبریک تبریک هزار بار تبریک


پاسخ :

مرسی عزیزم :*
قاسم صفایی نژاد
۱۵ اسفند ۹۵ , ۰۸:۴۹
مبارک باشه ان شالله. همیشه موفق باشی در تمام وظایف زندگی

پاسخ :

ممنون آقای دکتر 
حنا
۱۵ اسفند ۹۵ , ۲۲:۳۱
تبریک

پاسخ :

سپاس
دلا بانو
۱۵ اسفند ۹۵ , ۲۳:۱۰
چه خووووب
مباااااارک باشه عزیزم
تبریک شدید و ماچ آبدار و بغل سفتِ سفت:)


+کی میشه منم بیام چنین پستی بنویسم....:)

پاسخ :

ممنونم عزیزم

انشالله به زودی زود و با موفقیت
** آوا **
۱۶ اسفند ۹۵ , ۰۰:۰۰
موفق باشی . خوشحال شدم برات 

پاسخ :

ممنون بانو
لیلی بانو
۱۶ اسفند ۹۵ , ۱۹:۴۷
تبریک :)

الان خانم دکتر شدید یعنی؟!

پاسخ :

ممنون

فعلا کارشناس ارشد :))
مرضیه مهدوی فر
۰۱ دی ۹۸ , ۲۳:۳۷

سلام مامان دوقلوها

من هم بالاخره نوشتم دفاع کردم

دیشب که حالم عجیب و غریب بود بقیه که رفتند بخوابند آمدم وبلاگتان را زیرو رو کردم تا این پست را پیدا کنم. می خواستم پست دفاعتان و کامنتم و جوابتان به کامنتم را بخوانم. بعد هم تاریخ پست را به خاطر سپردم و امشب که رسیدم خانه و یک دل سیر گریه کردم گفتم بیایم اینجا کامنت بگذارم:)

حالم فعلا عجیب و غریب است

دوره ارشدم با قصه های فراوان و با سختی های زیادی گذشت، امشب تک تک روزها از جلوی چشمم می گذرند و گریه امان نمی دهد. با تمام وجودم عاشق لحظه های بغض دار وگریه دار امشبم:)

مرضیه مهدوی فر
۰۱ دی ۹۸ , ۲۳:۳۸

راستی من همان دلابانوی سابق هستم عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan