اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

کتاب

بعد از یک دوره طولانی درس، هوس مطالعات داستانی دارم. لطفا رمان خوب معرفی کنید. بهترین‌ها و به یاد‌ ماندنی‌ترین‌هایی که خوانده‌اید.

بعدتر نوشت: از پیشنهادات دوستان خوبم سپاسگزارم.

کلوئه ..
۲۴ اسفند ۹۵ , ۱۹:۳۵
سلام..
پیشنهاد من: نه آبی، نه خاکی...نویسنده اش آقای علی موذنی هستن.

پاسخ :

سلام. ممنون از پیشنهاد شما
دلا بانو
۲۴ اسفند ۹۵ , ۲۰:۳۰
نامیرا خیلی قشنگه. به من خیلی چسبید.

پاسخ :

خیلی ممنون
مریم ...
۲۵ اسفند ۹۵ , ۱۰:۰۵
به نظرم برای تعطیلات عید"پاییز فصل آخر سال است" خیلی میچسبه
نسیم مرعشی.

پاسخ :

ممم... چه عالی. ممنون
نگین
۲۶ اسفند ۹۵ , ۱۴:۰۲
رمان جز از کل خیلی خوبه 
به شدت پیشنهادش میکنم.
گمـــــــشده :)
۲۶ اسفند ۹۵ , ۱۴:۲۵

سری کتابای به مجنون گفتم زنده بمان

ر مورد شهدا هستن


حنا
۲۶ اسفند ۹۵ , ۱۶:۴۰
طریقت عشق از الیف شفق
چون آدم سطحی ای نیستی بهت پیشنهاد دادم.. ممکنه یه آدم سطحی برداشت نادرستی ازش داشته باشه
من از خواندنش لذت بردم...
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۷ اسفند ۹۵ , ۱۴:۵۰
سلام.لبخند.سال پر برکتی داشته باشید.با پیشنهاد کلوئه موافقم.خیلی رمان دوست داشتنی هست. این ها هم دوست داشتنی اند. دختر پرتغال)یه رمان فلسفی(، دختری با گوشواره های مروارید، گرای270درجه، بیلی بات گیت، داستان های کوتاه آقای مستور هم جالبن و روون.
مجید شفیعی
۰۸ فروردين ۹۶ , ۰۸:۲۸
سلام سال نوی شما مبارک و دلت مرتب و میزان

:)
@}----

آتش بدون دود ...... نادر ...... ابراهیمی

الان دلم لک زده برای قیدار امیرخانی
یسرا
۱۲ فروردين ۹۶ , ۰۲:۵۸
کتابهای خواهران برونته خیلی خوبن مخصوصا جین ایر فیلمش رو هم بیبینین بعد از خوندن کتاب عالیه, پائولو هم کتابهای خوبی داره, من قلم هنری میلر رو هم دوست دارم پیامبر خلیل جبران هم ,ایرانیها رضا امیر خانی و مصطفی مستور کتابهای خوبی دارن, اما این اواخر یک کتاب از دکتر شریعتی خوندم به اسم ابوذر که به سبک رمان هست عالی بود
قاسم صفایی نژاد
۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۰:۰۱
سلام
درود بر بهار انسان‌ها و خرمی دوران‌ها
امید داریم نوروز بعدی را با حضرت موعود جشن بگیریم.
اللهم عجل لولیک الفرج
سال نو مبارک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan