اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

بازی گاهی به کتاب‌هایت نگاه کن

با سپاس از دعوت جناب پژوهشگر، من هم با نمایش چند یادداشت در دسترس از عزیزترین‌هایم؛ مادر و همسر، در این بازی مشارکت می‌کنم. متاسفانه امکان انتشار دست خط دوستانی که نام و شناسه‌ام را در ابتدای کتاب‌های اهدایی آورده بودند، وجود نداشت. فقط اینکه همین حالا دارم به این موضوع فکر می‌کنم که  عجب هدیهٔ برازنده و نابی‌ست کتاب؛ بخصوص اگر ابتدای آن به دست خط عزیزی مزین باشد، و دیگر اینکه از دوستان همراه اینجا، صمیمانه دعوت می‌کنم تا در صورت تمایل در این بازی شرکت کنند. 


قاسم صفایی نژاد
۲۴ تیر ۹۶ , ۱۶:۴۸
سپاس که شرکت کردید
مریم ...
۲۵ تیر ۹۶ , ۱۱:۲۵
خدا حفظشون کنه عزیزم
ما را هم همتی باید برای کتاب خواندن :(
خانه هوشمند
۲۶ خرداد ۹۷ , ۱۴:۲۱
جاودان باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan