اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

رها

مردها شاید فکرش را هم نکنند ولی ما، یکی از لذت‌‌‌بخش‌ترین حس‌های دنیا را وقتی تجربه می‌کنیم که با موهای باز و لباس آزاد و یقه‌ای شل، صورتمان را با مشت مشت آب، زیر سقف آبی آسمان بشوییم، بعد سرمان را به سمت گل‌های ختمی و لاله عباسی بگردانیم و نسیم خنک را روی پوستمان احساس کنیم؛ باد هم؛ دلبرانه و بازیگوش بدود میان پیراهن...

حنا
۱۷ مرداد ۹۶ , ۱۱:۳۳
یعنی میشه تو یه دشت بزرگ تجربش کنم...

پاسخ :

هوووم... حالا که گفتی دشت، من احساس میکنم تجربه‌م توی این حیاط چقدر ابتدایی بوده:))
مریم ...
۱۷ مرداد ۹۶ , ۱۸:۱۸
خُنکیش تو این عصر تب کرده به ما هم سرایت کرد
الهی همیشه خوش باشی.

پاسخ :

شما را مژده می‌دهم به خنکای شهریور؛ خیلی زود انشالله...
حنا
۱۷ مرداد ۹۶ , ۲۳:۴۹
قدر همین حیاط رو بدون... دست بعضی ها مثل من به همین باغچه هم نمیرسه!

پاسخ :

فرصت اینجا داره برای من هم به آخر می‌رسه ولی بیا فعل خواستن رو صرف کنیم :)
حنا
۱۸ مرداد ۹۶ , ۰۹:۳۷
امیدوارم خدا برام صرف کنه:)

پاسخ :

انشالله:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan