اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

مناجات

...و در روز سه ‏شنبه سه حاجتم را روا کن: گناهى برایم مگذار جز آنکه بیامرزى و نه اندوهى جز آنکه را برطرف سازى و نه دشمنى جز آنکه دور گردانى، به نام خدا که بهترین‏ نامهاست...

قاسم صفایی نژاد
۰۹ آبان ۹۶ , ۱۳:۳۱
آمین
حنا
۰۹ آبان ۹۶ , ۱۶:۴۱
الهی آمین
ملکه بانو
۰۹ آبان ۹۶ , ۲۰:۲۵
چقدر دلم برای خوندن دعاهای روز تنگ شد!
ممنون که یادم انداختینشون

پاسخ :

:)
نیک جذب
۱۶ آبان ۹۶ , ۱۱:۳۵
الهی آمین

اینم یکی از دعاهای حضرت سجاد(ع):

 اللهم إنْ کانَ رزقی فِی السّماء فَأَنْزِلْهُ

خداوندا ! اگر رزق من در آسمان است پس نازل فرما !

وإن کانَ فِی الأَرضِ فأخْرِجْهُ

و اگر در زمین است پس خارج گردان !

و إن کانَ بعیداً فَقَرّّبْهُ

و اگر دور است به من پس نزدیکش گردان !

وإن کانَ قریباً فیَسِّرْهُ

و اگر نزدیک است به من پس آسان به دست من برسان !

وإن کان یَسیراً فَکَثِّرْهُ

و اگر آسان است پس زیادش گردان !

وإن کانَ کَثیراً فَحَلّلهُ

و اگر زیاد است پس حلالش گردان !

وإن کانَ حلالاً فَطَیّبْهُ

و اگر حلال است پس پاکش گردان !

و إن کانَ طیباً فَبارِکْهُ لنا

و اگر پاک است پس مبارکش گردان برما !

 برحمتِک یا أَرْحَمَ الرّاحمین وصَلِّ علی محمّدٍ وآله الطّاهرین.

به رحمتت ای ارحم الراحمین و درود فرست بر محمد و آل طاهرینش .

پاسخ :

آمین:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan