اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

شعر و شور

امروز برای اولین بار _شاید در همه عمرت_ با حوصله برای کسی _و حتی برای خودت_ شعر خواندی! کتاب مشیری را گرفتی دستت و گفتی: «میخوام برات شعر بخونم!» تو تغییر کرده بودی؛ نرم نرمک و بی اجبار... و نمی‌دانستی در پس این چهره‌ی بی‌تفاوتم که فقط به خواندن دعوتت می‌کرد، چه حجمی از شکفتگی و هیجان نهفته بود؛ باور کن در لحظه برای عشقی که بعد از چند سال مردی غریب با ادبیات را به خواندن شعر آن هم با صدای بلند وامی‌داشت، مُردم... مُردم و اجازه ندادم شوری در من ظاهر شود که از شرم آن، تو عقب بنشینی... خواندی، و من چای‌م را با طعم خوشِ صدایت سر کشیدم؛ و به این اندیشیدم؛ چه خوب که تو عشق داغ روزهای اول نبودی، اما امروز به این باورم رسانده‌ای که برای همهٔ عمر می‌خواهمت...

عارفه ...
۲۵ آبان ۹۶ , ۲۲:۱۰
چقدرقشنگ...خداوندحفظتون کنه

پاسخ :

زنده باشی عزیزم. ممنون
حنا
۲۶ آبان ۹۶ , ۰۱:۱۳
گاهی همین لحظه ها ذخیره چند ماه محبت و عشق است برای زن..
نوشه جان..

پاسخ :

بوسه
ملکه بانو
۲۶ آبان ۹۶ , ۱۶:۵۳
چقدر با حنا موافقم
عشقتان مستدام و روز افزون

پاسخ :

ممنون برای دعای خیرت عزیزم
پلڪــــ شیشـہ اے
۳۰ آبان ۹۶ , ۲۲:۳۵
:)

ماشاءالله لا حول و لا قوة الا بالله ...
خدا واسه هم حفظتون کنه
عاشقانه های معمولی [چشمک]

پاسخ :

عزیزم :)
خیلی ممنون.
std screening
۰۲ آذر ۹۶ , ۲۲:۵۱
آیا من فکر می کنم اگر چند مقالات خود را به مدت طولانی نقل قول کنم
من اعتبار و منابع را به وبلاگ شما ارائه می دهم؟
سایت وبلاگ من در همان طاقچه است که شما و بازدید کنندگان من واقعا
از اطلاعاتی که در اینجا ارائه می کنید بهره مند شوید.
لطفا اجازه دهید من بدانم اگر این کار با شماست
خیلی ممنون!
imvu credit
۱۵ آذر ۹۶ , ۲۰:۴۶
پس از خواندن این مطلب، اعتقاد داشتم این بسیار آموزنده است.

من قدردانی میکنم که زمان و انرژی را برای این کار قرار دهید
محتوا با هم من یک بار دیگر خودم را پیدا می کنم
صرف وقت بیش از حد هر دو خواندن و اظهار نظر. اما چنین است
چه، آن را هنوز ارزش دارد!
cam4 hack password
۲۱ آذر ۹۶ , ۲۲:۲۳
من معتقدم تمام ایده هایی که در پست خود ارائه کرده اید.

آنها واقعا قانع کننده هستند و قطعا کار خواهند کرد. هنوز،
پست ها برای تازه کارها خیلی سریع هستند ممکن است لطفا آنها را بلند کنید
کمی از زمان بعد؟ از پست شما متشکرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan