اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

Pray, and let God worry

وقت‌هایی که یادم می‌افتد خواسته و نیازم را باید از خدا بخواهم، نه بنده خدا؛ همان وقت‌هایی‌ست که با همه‌ی وجودم احساس آرامش می‌کنم.

قاسم صفایی نژاد
۲۸ خرداد ۹۷ , ۱۷:۲۰
بقیه از جمله من هم دعا کنید این جور مواقع

پاسخ :

اگر قابل باشم حتما
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۸ خرداد ۹۷ , ۱۷:۵۴
که از هیچچچچ کس دیگه کاری ساخته نیست.

پاسخ :

همینطوره
ملکه بانو
۲۸ خرداد ۹۷ , ۱۹:۲۹
دقیقا
نمی دونم چرا با این وجود باز هم بارهایی هست که به جای خدا باز هم برم سراغ بنده هاش!!

پاسخ :

وقتهایی که یادمون میره اصل کاری رو...
آسو نویس
۲۹ خرداد ۹۷ , ۰۱:۵۱
خدا برای بنده‌اش کافی است..

پاسخ :

واقعا
حنا
۰۲ تیر ۹۷ , ۱۷:۱۰
تو اوج نا امیدی بزرگ ترین امید..
تو اوج بی پناهی بزرگترین پناه..

پاسخ :

همه کس...
ذهن خط خطی
۰۳ تیر ۹۷ , ۱۵:۳۲
خیلی وبلاگ قشنگی دارید...
با افتخار دنبالتون کردم، شما هم ما رو دنبال کنید...

پاسخ :

ممنونم از لطف شما
مریم...
۱۷ تیر ۹۷ , ۱۰:۵۳
امیدوارم حالت خوب و اوضاع بر وفق مرادت باشه حنا جانم.

پاسخ :

مرسی عزیز دلم... شکر. همه چی خوبه :) 
سا قی
۱۹ تیر ۹۷ , ۰۹:۵۰
احسنت

دقیقا
نسترن
۲۰ مرداد ۹۷ , ۱۸:۰۵
سلآم
وای که گم کرده بودم اینجا رو و هی مغزم همه جا رو میگشت و پیدات نمی کرد بانو جان!
چقدر خوشم که هنوز می نویسی که هنوز معمار هنرمند درونت زنده است
چقدر خوشحالم که پیدات کردم حتی اگه منو یادت نیاد
الهی که دلت شاد باشه همیشه

پاسخ :

سلام بر نسترن عزیزم. چه خوشحالم دوباره حضور مهربونت رو کنارم احساس می‌کنم. ممنونم که گشتی و پیدام کردی :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan