اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

اعتراف...

یک وقتی به خودم آمدم و دیدم دیگر خبری از آن قدرت نفوذ و اثرگذاری کودکی و نوجوانی نیست. هم‌سن و سال‌های قدیم همه بزرگ و صاحب نظر شده بودند، و من دیگر یک بچه‌ی گنده‌گو نبودم؛ یک معمولی متناسب با سن بودم که نظرات و عقاید نیم‌بندش دیگر جاذبه‌ای نداشتند. بیشتر پیشرفت و موفقیتی که در آن سال‌ها برایم متصور بودند، محقق نشده و من هم همان راه‌هایی را رفته بودم که بقیه ‌می‌رفتند، چه بسا که آنها جلوتر بودند.

برای یک رهبر بالقوه سخت است که رهروی نداشته باشد! سخت بود. من حتی تحمل اینکه همسرم با من رفتار معمولی با یک زن را داشته باشد، نداشتم. انتظار یک‌جور تفاوت را داشتم که به واسطه‌ی باور درونی‌ام بعضا هم دیده می‌شد، اما حقیقتا چیزی نبود که درخور توجه باشد. حالا که خودم را می‌بینم معمولی بودن از سر و رویم می‌بارد. هزار کار به سرانجام نرسیده دارم و اهدافم در پس هم مدفون می‌شوند. گیجی شاید تنها فرق بنیادی من با یک معمولی تکلیف روشن باشد. نمی‌دانم چطور به این نقطه رسیدم؛ فقط می‌دانم این نقطه‌ای نبود که باید بدان می‌رسیدم!

مریم ...
۱۸ مهر ۹۷ , ۲۱:۰۰
حنا
حنای عزیز غیرمعمولی و متفاوت من
سختگیری دختر
یه موفق سختگیر که به عنوان نمونه آثار زیبای آبرنگش من رو انگشت به دهان کرده
تو صاحب نظری حنا
تو زیبا و هوشمندانه زندگی میکنی و این تورو غیرمعمولی میکنه
به خودت سخت نگیر در لحظه زندگی کن و آهسته و پیوسته دنبال هدفهات برو.

پاسخ :

ممنونم از نظر لطف و محبت همیشگیت مریم عزیزم :*
حنا
۲۲ مهر ۹۷ , ۱۷:۱۱
اول باید دید اصلا متفاوت بودن خوبه یا بد..
باید دید به چه رفتاری معمولی گفته میشه.. اصلا متفاوت بودن و معمولی بودن چه بار ارزشی داره.. ؟!
ذهن و منش ..
اگر این ها همیشه در حال رشد و تقویت و بازبینی باشن هیچ وقت رکود و یکنواختی سراغ آدم نمیاد..
 شناختم از تو یه انسان صاحب فکره ..
اینو بدون اصلی ترین راه کمال در درون انسان هست و کمال فقط به موفقیت های خارجی محدود نمیشه..


پاسخ :

چقدر نظرت ارزشمند و آرامش بخش بود حنا جان. ممنونم که دنبال می‌کنی.

نظرخواهی وبلاگت رو بستی عزیزم؟
حنا
۲۳ مهر ۹۷ , ۱۳:۲۵
نه.. همچنان بازه..

پاسخ :

خوبه. پس مشکل سیستم بوده.
بهار
۲۵ مهر ۹۷ , ۰۰:۱۳
احساسی درونی که هیچ کس نمیفهمه و هیج کس تسلایی براش نداره!

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan