اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند

منتظر عیدم. عیدِ در خانه. منتظر یک روز خوش که زخم دردناک یکم مُحرم و سوز دلِ پایان صَفَرت را التیام ببخشد. من قُلدر نبودم خدا. پوست کرگدن هم نداشتم. ولی وسط خوابِ آشوب مردنِ انبوه ماهی‌های ریز آبی‌، درون دریاچهٔ خونم، فقط بخاطر تسلیم بر ارادهٔ تو، تاب آوردم و شکرت کردم؛ گرچه همهٔ فرداهایش را بی‌دلانه و ترسیده گریستم. می‌شود میانِ دُردانه‌هایی که تحمل رنج‌شان را نداری جایم بدهی؟ مثلِ موسی بین همهٔ پیامبرهات...؟ «تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار/ که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند» رحم می‌کنی؟ ماهی آبی‌ام را بر من می‌بخشی؟ رها شوم میانِ دست‌هایت؟

قاسم صفایی نژاد
۲۰ آبان ۹۷ , ۰۷:۵۴
http://safaeinejad.ir/1393/10/29-2
مریم ...
۲۰ آبان ۹۷ , ۱۵:۳۶
همان وقتی است که دوست دارم حرفی بزنم ولی فکر میکنم حرف من نیایش قشنگت رو خدشه دار میکنه...
فقط کاش یادت نرود که یکی از دردانه ها هستی برای خدا
کاش یادت نرود عزیز...

پاسخ :

کاش جواب خودش باشی. صدای خودش.
حنا
۲۲ آبان ۹۷ , ۲۲:۵۲
نیایش قشنگی کردی و مطمئنم خدا زیباتر جوابش رو بهت میده..

پاسخ :

ممنونم عزیزم
مریم ...
۲۳ آبان ۹۷ , ۰۹:۳۶

مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَىٰ

"که خدای تو هیچ گاه تو را ترک نگفته و بر تو خشم ننموده است"

سوره ضحی آیه 3

...

من این آیه رو نوشتم و زدم به درب یخچال، دلم گفت که برای تو هم بنویسمش حنا


پاسخ :

هوووم :)  ممنونم از خودت و دلت مهربون
هدیه
۲۹ آبان ۹۷ , ۱۷:۲۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام حنا جان
****** ********* ** ****** **** **** * ******* **** **** ****

پاسخ :

سلام. میبخشید نظرتون رو سانسور کردم. ممنون از لطفتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan