اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

غرق محیط گشته‌ام...

وقتی از حرف‌ها یا مداخله‌های دیگران ناراحت می‌شوم، به این فکر می‌کنم که چقدر روح ضعیفی دارم، چقدر آسیب‌پذیر و بی‌بنیه‌ام. چرا نمی‌توانم از خودم بالاتر بروم و به بی‌ارزشی افکاری که ذهنم را مشغول خودشان می‌کنند، واقف شوم؟ زن در آستانه‌ی سی سالگی دیگر می‌داند یک شخصیت قوی از نظر اخلاقی و فضیلتی، همه‌ی چیزی‌ست که در این دنیا به کارش می‌آید. خدایا به تغییر دادن هرچه بد دانستی، منت گذار بر من...

حسن مجیدیان
۱۷ آذر ۹۷ , ۱۲:۳۵
فصبرجمیل...
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۷ آذر ۹۷ , ۱۴:۳۰
منم خیلی دلم میخواد بتونم بی تفاوت باشم به یه سری رفتارهای آدم ها و هی با خودم مرورش نکنم.
حنا
۱۸ آذر ۹۷ , ۱۴:۰۵
دقیقا گفت و گوی چندی پیش من بود با خودم..
در سی سالگی ام تغییری باید در تحمل و تامل نظرات مخالف عقیده ام..



الهی آمین
مریم...
۱۹ آذر ۹۷ , ۰۹:۳۵
من هم با افکار بی ارزش خیلی درگیرم حنا، البته بیشتر با افکار بی ارزشی که خودم برای خودم میسازم.
راستی میخواستم بگم که تا حالا سه تا از فیلمهای آموزشی استاد سمندریان رو دیدم هیچ وقت فکر نمیکردم یه تصویر رو بشه انقدر ساده سازی کرد، قبلترها به یه عکس که نگاه میکردم اصلا فکر نمیکردم بشه اون رو نقاشی کرد، حالا اما دستم یکم جرات پیدا کرده یه کار اورجینال با پرسناژ شروع کردم و بابتش ازت ممنونم.

پاسخ :

بقول دکتر هلاکویی بدترین چیز توی دنیا فکر و خیاله! بیا نکنیم و نسازیم :)

خواهش میکنم. خیلی خوشحالم برات. تقریبا بسته به سایز کارمون باید موضوع رو ساده کنیم، ما هم که بیشتر سایز کوچیک کار میکنیم، خیلی جزئیات حذف میشه؛ این لکه‌های ریز سر جا، که یهو یک شکل رو میسازه؛ دیدی چهحس ماهیه؟ :)

 راستی کانالت رو دنبال میکنم و همیشه از دیدن و خوندن و شنیدنت لذت میبرم:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan