اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

دریغا عیش شبگیری که در خواب سحر بگذشت

یک جورهایی دلم می‌خواهد این فاصله بین اذان صبح تا طلوع آفتاب هیچ وقت تمام نشود؛ مغتنم‌ترین زمان برای همه‌ی کارها، به خصوص کتاب خواندن. انگار که جزء عمر محاسبه نمی‌شود؛ زمانی کامل و آرام و درخشان. درست مثل چهره معشوق.

مریم ...
۱۹ دی ۹۷ , ۱۲:۰۷
وای عزیزترین زمان کل شبانه روز و دقیقا کتاب خوندن از همه بیشتر میچسبه وقتی بوی قهوه و نم بارون پیچیده تو خونه و صدای خوردن قطرات بارون به شیشه پنجره تنها صدای توی خونه اس. منکه خیلی ذوق این صبحای زودم رو دارم و البته چند تا نقاشی خراب کردم رو فقط خدا میدونه :)

پاسخ :

من تا حالا قهوه‌ی ناشتای سحر رو تجربه نکردم؛ باید امتحانش کنم حتما.
شما همه نقاشی‌هات عالی و پر از انرژی خوب خودته
حنا
۱۹ دی ۹۷ , ۱۸:۴۷
تبریک.. واقعا تبریک..
این زمان از شبانه روز حال و احوال بخصوصی داره..
از نظر دینی هم خوابیدن تو این لحظه اصلا توصیه نشده
من که هنوز موفق نشدم
امیدوارم حض وافر ببری.

پاسخ :

 خیلی ممنون ولی برا من انگار ذاتیه! اینجوری نیست که تلاشی براش بکنم که شایسته تقدیر باشم. از بچگیم سحرخیز بودم؛ اون موقع‌ها ساعت چهار صبح (میتونم بگم دبستانی بودم) کتابهای برادرمو از کتابخونش سرقت می‌کردم و توی نور حموم میخوندم!
قاسم صفایی نژاد
۲۰ دی ۹۷ , ۰۷:۰۹
برکتش تا نزدیک ظهر هم ادامه داره تقریبا. بعدش دیگه انگار برکت زمان از بین میره

پاسخ :

بله همینطوره. ما که وقتی ظهر میشه میگیم امروزم تموم شد!
ملکه بانو
۲۱ دی ۹۷ , ۱۸:۴۲
من برعکس شما دارم کلی تلاش می‌کنم برای سحرخیز بودن و استفاده از این زمان.
معمولا قرآن و درس‌هام رو میذارم این زمان تا بچه‌ها خوابن 

پاسخ :

تحسین برانگیزید. صبحها نور بیشتری به چشمهاتون بتابونید، کمک میکنه راحت‌تر از خواب جدا بشید و از خلوت سحرگاهی‌تون لذت ببرید :)
ملکه بانو
۲۲ دی ۹۷ , ۰۸:۴۴
ممنون از لطفتون
چشم

پاسخ :

زنده باشید. چشمهاتون پر فروغ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan