اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

قهر و آشتی

دو روز است که با هم قهریم، ولی من مثل همیشه، بعد از غروب، جلویش چای و کیک گذاشته‌ام، او هم طبق عادت شنبه‌ها برایم مجله خریده و میوه‌فروش محله‌مان را در گزارش خبر با خنده نشانم داده! بعد دوباره سکوت کرده‌ایم؛ او چرت زده و من کتاب خوانده‌ام. فکر می‌کنم این مدل قهر کردن‌ها که توی ذهنمان هیچ ردی از کینه و دلخوری نیست و به پقی خنده‌مان گیرد، هر چند وقت یک بار لازم باشد، فضای خلوتی برای آدم فراهم می‌کند که کمتر داریم؛ یک دست دوستی دوباره با خویش است که برای سلامی پرشورتر به دیگری آماده‌مان می‌کند.

فاطمه سلطانی
۲۳ دی ۹۷ , ۱۶:۳۰
اخی عزیزم ایشالا که محبت و شور و گرما برگرده با شدت بیشتر و کلی خوش بگذرونید

پاسخ :

خیلی ممنونم عزیزم:))
ناشناس
۲۴ دی ۹۷ , ۱۶:۲۱
سلام.یه سوال بی ربط...شنبه ها چه مجله ای میخرید؟ 

پاسخ :

سلام. هر دو هفته مجله کرگدن.
دریا
۲۸ دی ۹۷ , ۰۱:۲۶
سلام، این دومین کامنت من در وبلاگ موردعلاقه ام است:) 
خواستم بگویم قهرهایتان، شبیه مادرم خانومانه است... یک بار که علت سکوت در قهرها و داد و بیداد نکردنشان و تنها بغض کردن و پناه بردن به اتاق و نهایتا چند روزی سرسنگین شدنشان را پرسیدم، گفتند گذشت همیشه بزرگی و بزرگواری رو به ارمغان میاره.
و من فکر می کنم که این جور قهرها چقدر لطیف و ظریف هستند..و چقدر باعث رشد می شوند.

پاسخ :

خیلی ممنون برای دومین کامنت زیبا و لطفی که به این وبلاگ دارید عزیزم. 
واقعا که روابط برخلاف تصور خیلی‌ها، بالاتر از عشق، به احترام متقابل نیاز داره که سرمنشا محبته. حرف مادر بزرگوارتون رو فراموش نمیکنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan