اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

سی

1. سی سالگی با یک حال خوب بی‌بهانه از راه رسید. گل شکفته عمر، که زیبایی و جاافتادگی را توأمان دارد. اضطراب آغاز دهه چهارم زندگی که دو سال پیش شروع شده بود(!)، از همان صبح آرام تولد فرو نشست. بلند شدم و فکر کردم چقدر همه چیز این لحظه را دوست دارم، و چقدر پس و پیش زمان بی‌اهمیت است. 

2. «در جوانی پیر باش، تا در پیری جوان بمانی». این جمله را دیروز شنیدم. گوینده خوش صدای رادیو، قبل از اعلام موسیقی بعدی، این جمله را خواند. آن قدر خوشم آمد که سریع به عنوان هدیه و دریافت روز تولدم یادداشتش کردم. ابهت سی سالگی‌ست که معنی این جمله را بهتر به آدم می‌فهماند.

لوستر مدرن کریستالی
۱۴ اسفند ۹۷ , ۱۷:۵۳
قشنگ بود.سی سالگیت مبارک
ملکه بانو
۱۴ اسفند ۹۷ , ۱۹:۳۸
تولدتون مبارک.
ان شاء الله برکت این دهه از برکت کل دهه های قبلتان بیشتر باشد

پاسخ :

زنده باشید. ممنون عزیزم
الی ...
۱۴ اسفند ۹۷ , ۲۰:۲۹
happy 30th birthday gentle lady :)

پاسخ :

مرسی عزیزم:*
احسان ...
۱۵ اسفند ۹۷ , ۰۱:۰۳
تولدتون مبارک.
امیدوارم همیشه موفق باشین.

پاسخ :

خیلی ممنون
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۵ اسفند ۹۷ , ۱۰:۰۰
بانوی عزیز 
مبارکتون باشه این روز
ان شاءالله که روزهای زندگی تون پر بار و پر برکت.
عمر عزیزتون با عزت
:*
خوشی های نابی رو در کنار عزیزانتون بچشید :*
نگاه ویژه امام عصر همراه هر لحظه تون

پاسخ :

عزیزم:* ممنون از دعای کامل و جامع و زیباتون. متقابلا همین آرزوها رو برای عزیزان دارم.
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۵ اسفند ۹۷ , ۱۰:۲۰
:*

خیلی ممنونم عزیزم
قاسم صفایی نژاد
۱۵ اسفند ۹۷ , ۱۱:۲۱
تولدتون مبارک باشه. امیدوارم بیش از همه سال‌های گذشته در سال پیش رو موفق باشید.
منم برای شروع دهه چهارم زندگی نوشته بودم؛ اینجا: http://safaeinejad.ir/1395/06/19
و یه برچسب هم درست کردم که تا الان ۸ تا مطلب در اون نوشته شده!

پاسخ :

ممنون از لطفتون.
خوندم و مطالبتون با این برچسب رو دوست دارم.
حنا
۱۸ اسفند ۹۷ , ۱۷:۳۷
 تبریک میگم .. خیلی باشکوه به نظر می رسه دهه سی زندگی..
هم طعم جوانی هم مزه کردن پختگی هم امید به آینده..
عجیبه که من تا الان با بالا رفتن سنم نه تنها مشکلی نداشتم بلکه برام جذاب و لذت بخش هم بوده..! نمیدونم تا چند سالگی این حس باهام میمونه ؛-)

پاسخ :

ممنونم حنای عزیزم:*
امیدوارم همیشه این حس رو داشته باشی و از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و شاد باشی
بهار
۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۱:۱۹
کمتر از دو ماه دیگه وارد سی سالگی میشوم.قبلا به نظرم مهم نبود اما الان به شدت مهم شده ، نمیدونم چرا؟ والبته کمی مضطربم!

پاسخ :

عزیزم مبارک باشه. واقعا چیزی برای نگرانی وجود نداره. زندگی همین لحظه حاله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan