اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

اتاقی برای چهار نفر

یا فرشته‌ها با هم می‌آیند...

آقای گوارا
۱۰ آبان ۹۸ , ۰۷:۲۷

من به این می گم میان بر [لبخند]

پاسخ :

:)
مرضیه مهدوی فر
۱۰ آبان ۹۸ , ۰۸:۵۰

واااااای خدااااای من مباااااارک باشه

پاسخ :

سلامت باشین. ممنون
احسان ..
۱۰ آبان ۹۸ , ۰۸:۵۳

گمونم همشون با هم بیان 

پاسخ :

:)
همطاف یلنیـــز
۱۰ آبان ۹۸ , ۰۹:۳۴

سلام سلام

مبارکا (چه خوب که جمع تان بزرگتر می شود و خوبتر اینکه یهو از 2 به 4 می رسید هر دو عدد، زیبا و کامل)

و

چقدر فیلم فرشته ها با هم می آیند را دوست داشتم.

خدا توان و عشق مضاعف ببخشد به شمایان

برقرار بمانید و راضی :)

 

پاسخ :

خیلی ممنون از محبتت عزیزم
فرشته ...
۱۰ آبان ۹۸ , ۰۹:۳۶

عه پس مبارکه ، ان‌شاءالله دوتاشون سالم و صالح باشن :)

پاسخ :

ممنونم. سلامت باشین :)
ملکه بانو
۱۰ آبان ۹۸ , ۰۹:۴۵

عزیزم!!

مبارک باشه.

ان شاء الله زیر سایه امام زمان علیه السلام سالم و سلامت باشن

پاسخ :

خیلی ممنون از دعای خیرت عزیزم
آسو نویس
۱۰ آبان ۹۸ , ۱۰:۱۰

خدایااا💙😭😭

پلڪــــ شیشـہ اے
۱۰ آبان ۹۸ , ۱۰:۴۰

دوقلو ^______^ 

وای خداااااااااااااا

من عاشق دوقلو ام.

مباااااا-ااااااااااااااارکههههههههههه

پاسخ :

ممنونم عزیزم :)
^_^ khakestari
۱۰ آبان ۹۸ , ۱۷:۵۶

واااااااای خدای من

چشمام قلب قلبی شد که

عزیزدلممممم

امیدوارم ماه های پیش رو به خوبی سپری بشه :) سه تاییتون سلامتِ سلامت باشید.

پاسخ :

عزیزم :*
ممنونم ازت
الی ...
۱۱ آبان ۹۸ , ۰۲:۲۷

به سلامتیییییییییییی ایشالله :)

من عاشق دو قلو هستم....

خیلی خوشحال شدم ازین خبر...

حتما بنویسید از حس بارداری و مادری...

پاسخ :

سلامت باشین
چشم:)
دینا .م
۱۱ آبان ۹۸ , ۰۵:۱۹

وای خدای من:))))))))))))

مبارک باشه :)))))))))))

حتما مبارکه. دوتا نی نی با هم:))))))))

چندتا ازین دونقطه پرانتزا بذارم ذوقم خالی میشه؟ :))))))))))))))))))))))

پاسخ :

:)))
مرسی عزیزم
هدیه
۱۱ آبان ۹۸ , ۰۹:۳۳

سلام عزیز جان 

فکر کنم من اولین نفر بودم که اینجا بهت تبریک گفتم... پس حدسم درست بوده

خیلی مبارکه... 

ایشالا عاقبت بخیر بشن و مایه ی آبروی دنیا و آخرتتون باشن. 

پاسخ :

آخی... یادم نمیاد
خیلی ممنون. انشالله
هدیه
۱۱ آبان ۹۸ , ۰۹:۳۳

سلام عزیز جان 

فکر کنم من اولین نفر بودم که اینجا بهت تبریک گفتم... پس حدسم درست بوده

خیلی مبارکه... 

ایشالا عاقبت بخیر بشن و مایه ی آبروی دنیا و آخرتتون باشن. 

حنا
۱۱ آبان ۹۸ , ۱۲:۳۲

حنا.. حنا.. حنا.. 🌹

چه مبارک خبری  ..

تبریککک.. 🐥🐥💖

 

پاسخ :

مرسی عزیزم
قاسم صفایی نژاد
۱۱ آبان ۹۸ , ۱۸:۰۴

سلام. مبارکه. ان شالله همیشه سالم و صالح باشن

پاسخ :

سلام. ممنونم ازتون
رویا
۱۱ آبان ۹۸ , ۱۸:۰۵

چه خوب، مبارک باشه ، حدس می زدم، گفته بودی تن سنگینم را روی مبل جابجا می کنم، به هر حال واقعا خوشحال شدم ، دوقلووووو

 

 

 

 

 

پاسخ :

مرسی عزیزم
بله اشاره‌هایی کرده بودم نامحسوس؛)
مریم ...
۱۱ آبان ۹۸ , ۲۱:۱۶

یک دنیا مبارک باشه حنای عزیزم, از شنیدنش ضربان قلبم تند و چشمام خیس شد.

انشاالله عاقبت بخیر باشید.

پاسخ :

مرسی مریم جانم:*
فاطمه م_
۱۱ آبان ۹۸ , ۲۱:۲۹

واااییی😍 مبارک باشه ^_^

پاسخ :

سلامت باشین:)
محدثه
۱۸ آبان ۹۸ , ۱۰:۵۰

خدای من دوقلو؟!؟ آه چه شادی لذت بخشی.. ماه چندمی عزیز جانم... تبریک تبریک تبریک

پاسخ :

ممنونم بانو
بچه‌ها متولد شدند عزیزم
زهرا
۱۹ آبان ۹۸ , ۱۰:۵۴

سلام شینای عزیزم

بعد مدتها امدم اینجا و چه خبر خوبی خواندم

مستدام باشید هر چهار نفرتان.

پاسخ :

زنده باشی زهرا جان
ممنون
احسان ‍‍
۲۳ آبان ۹۸ , ۱۵:۲۶

:)))

با دیدن این پُست فقط لبخند زدم و از ته دلم خوش حال شدم... راستش رو بخواید یکم هم حسودیم شد. :) ان شاء الله سالم به دنیا بیان و دنیا پدر و مادرشون رو پُر از لبخند و عشق و برکت کنند.

#خدایا_شکرت  :)

پاسخ :

خیلی ممنون
خدا قسمتتون کنه :)
شاگرد تنبل سابق
۲۵ آبان ۹۸ , ۰۰:۱۷

سلام شینا٫ بعد از مدت ها وبلاگت رو باز کردم ببینم چه می کنی که این خبر خوش رو دیدم. مبارک باشه امیدوارم چهارتایی سالم و شاد و شنگول کنار هم زندگی کنید :)

پاسخ :

سلام. ممنون
منم امیدوارم که همیشه سلامت و موفق باشی دوست قدیمی
یاسی ترین
۲۷ آبان ۹۸ , ۰۲:۱۴

به‌بههههه مبارک باشه ^________^ 

خدای من 😍😍😍😍😍😍

امیدوارم روزای خوبی رو تجربه کنید

پاسخ :

مرسی یاسی جان:*
گمـــــــشده :)
۲۷ آبان ۹۸ , ۲۰:۰۷

به به مبارکه

به سلامتی ایشالا

تنشون سلامت و دلتون به خنده هاشون روشن

پاسخ :

خیلی ممنون عزیزم. سلامت باشین
دُردانه ⠀
۲۸ آبان ۹۸ , ۱۸:۴۴

قدم نورسیده‌ها مبارک باشه عزیزم

پاسخ :

مرسی عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan