اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

شروعی دوباره

تست همسر مثبت بود. حالا دوران قرنطینه‌اش هم دارد به آخر می‌رسد و باید کم کم به سر کارش برگردد. از بعد اسباب‌کشی و آمدن به خانه جدید، کمتر زمانی را بدون هم گذرانده‌ایم. برگشتن به روتین سابق و تنهایی با بچه‌ها سخت به نظر می‌رسد. اما بعد از تحول زندگی و به دنیا آمدن بچه‌ها همهٔ ترس‌هایم را بیهوده یافتم. حدود یک سال و‌ نیم که قبلا به مثال باد می‌گذشت، حالا و با حضور بچه‌ها، دنیایی از تجربه‌های تازه را با خود به همراه داشت و در تمام لحظات آن لطف خدا را بیش از هر زمان دیگری احساس کردم. ممنون تو هستم که هیچ وقت ترس‌هایم را به استیصال منجر نساختی؛ تو ای همراه، ای رفیق، ای بهترین من⁦❤️⁩

یاسی ترین
۳۰ فروردين ۰۰ , ۱۴:۱۳

خیلی خوشحالم که حال همسرت خوب شده:) 

چه جمله قشنگی گفتی همه ترس‌هام رو بیهوده یافتم! واقعا همینطوره 

 

پاسخ :

ممنون عزیزم
محدثه
۰۶ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۱۴

خدا سلامتی بده... جمعتون همیشه گرم و سالم باشه...کی میشه من ببینمت... حس خوب دارم بهت

پاسخ :

ممنونم عزیزم
لطف داری
حس خوب متقابله؛ هرچند سطح تمرکز این روزهای من خیلی پایین‌تر از قبله متاسفانه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan