اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

اندر احوالات

بچه‌ها دارند بزرگ می‌شوند و من عاشق تماشای روند تکاملی‌شان هستم. دیروز اما کسل و خسته بودم، با سطح انرژی پایین. این‌طور وقت‌ها که توان کافی برای رسیدگی به خواسته‌های بی‌حسابشان را ندارم، نگاهشان می‌کنم و دلم برای معصومیت‌شان می‌سوزد. دیروز به آغوششان کشیدم و گفتم اگر مامان امروز خسته است و نمی‌تواند با این حجم از شیطنت شما راه بیاید، دعوا می‌کند و هم‌بازی‌تان نمی‌شود، تقصیری بر شما نیست، ضعف من است در نتیجه انقلاب دوباره هورمون‌هایم... همه بر طبیعت خویشیم.

بزرگ شده‌اند و کمی حالم را می‌فهمند؛ بی‌هوا می‌بوسندم. دستها، صورت، و حتی میگویند مامان پا. که یعنی پایت را ببوسیم. چون خودم زیاد می‌بوسمشان. موقع تعویض لباس، بوسه‌‌هایی زیر پیراهن و جورابشان می‌گذارم که گرمشان کند. عادت کرده‌اند و مطالبه می‌کنند.

به همسرم می‌گفتم باید دوباره با بچه‌ها، بچگی کنیم. هم بیشتر درکشان می‌کنیم، هم خودمان لذت ببشتری می‌بریم...

محدثه
۲۷ دی ۰۰ , ۱۱:۲۰

چه قاب قشنگی ... یکم دیگه تحمل کنی، دیگه با هم مشغول میشن. یکم دیگه مونده فقط...:))))

پاسخ :

راست میگی؟
الانم خیلی با هم مشغولن، ولی با مخاطره زیاد😁 جوری که ترجیح میدم بیشتر از هم فاصله بگیرن
کلوئه ..
۲۷ دی ۰۰ , ۱۲:۴۲

چه حس خوبی.... الان چند سالشون شده؟

پاسخ :

۲۷ماه🥰
سایه ..
۲۷ دی ۰۰ , ۲۰:۴۲

چقدر تصویر قشنگی بود. چقدر.

پاسخ :

⁦☺️⁩
یاسی ترین
۲۹ دی ۰۰ , ۱۶:۵۸

آخی عزیزم 🥺♥️

حسابی لذت ببر 

پاسخ :

شما هم 😘

خانم پست‌هاتون همه رمزگذاری شده
یاسی ترین
۱۴ بهمن ۰۰ , ۲۰:۲۰

عزیزم چرا نگفتی بهت رمز بدم؟؟؟؟ کی از شما عزیزتر و نزدیک‌تر؟

 

پست‌های داستانم رو رمز گذاشتم. فکر کردم هرکس حوصله‌ی خوندن داشته باشه رمز میگیره. همینجوری نفرستادم خودم که توی رودروایسی نمونید برای خوندن ❤️

الان برات رمز می‌فرستم

پاسخ :

فدای شما
من همیشه علاقمند به خوندن نوشته‌های شمام
متشکرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan