اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

شرحِ شکنِ زلفِ خم اندر خمِ جانان*

همسرم در همه زندگی از بیان عبارات محبت‌آمیز خجالت کشید. به زبان نیاورد. ننوشت و همیشه گفت که در عمل نشانم می‌دهد. اما دیشب که پزِ جملات عاشقانه بچه‌ها را به خانواده‌اش می‌داد، خجالت نمی‌کشید. کیف می‌کرد که دخترک در تماس تصویری با مادربزرگ و پدر بزرگ و عمه «دوستت دارم» می‌گوید و بلد است «جان» و «ی تحبیب» را بگذارد بعد از اسم و عنوانشان.  لذت می‌برد که پسرک عاشقتم و دوستت دارم را با چشم‌های خندان و کمی شرم، شیرین بر زبان می‌آورد. 

و من نشسته بر سر سجاده‌، آرام و راضی،  که رها کردم تا همسرم همان‌طور که راحت است محبتش را نشانم بدهد...

*کوته نتوان کرد که این قصه دراز است

صـَ ـبا
۲۱ اسفند ۰۰ , ۱۱:۵۹

نوش جانتون

گوارای وجودتون

 

حنا
۲۲ اسفند ۰۰ , ۱۸:۲۵

سلام

بعضی مواقع مثل الان بهت حسودیم میشه..به وقارت

که متذکر نمیشی به همسر که محبت و ابرازش ابعاد متفاوت داره که باید به همش پرداخت ..

 

 

پاسخ :

سلام عزیزم
من هم اوایل تذکر می‌دادم اما خب وقتی دیدم تغییری حاصل نمیشه و البته محبت عملیاتی(!) آقا رو پذیرفتم و باور کردم، دیگه مطرح نکردم...
یاسی ترین
۲۶ اسفند ۰۰ , ۱۸:۰۳

محبتای عمیق امنیت میدند و محبتای کلامی دلگرمی و شور و شوق :) 

خدا حفظشون کنه 😍😍😍

پاسخ :

واقعا عالی گفتی
دقیقا
آقای گوارا (بیدل)
۰۲ فروردين ۰۱ , ۱۵:۱۰

شاید:

اگه یه مرد محبت زبانی داسته باشه بخواد انجام بده اما نتونه، یعنی یخی داره که باید بازش کرد. یا خودشون یا اطرافیان. 

پاسخ :

یخ‌ها دیگه واقعا طی سالیان باز شده... نمیخوان بعضی...
آقای گوارا (بیدل)
۰۲ فروردين ۰۱ , ۱۵:۱۱

نداشته باشه

محدثه
۱۶ فروردين ۰۱ , ۰۷:۳۰

یعنی من فدای اخلاق ها و حالاتت هستم...سال نو مبارک عزیزم*

پاسخ :

خدا نکنه عزیزدلم⁦❤️⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan