اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

حسادت

مادرشوهرِ دخترِ خانمِ لذت(همسایه مان) از آن جمله آدم هایی ست که فقط شنیدن حرکات و سکناتش آدم سالم را از پا درمی آورد. در نطق جدیدش به عروس خانم بسیار زیبا و البته مظلومش که تازه هم وضع حمل کرده، فرموده که: "بچه ات را می گیرم، خودم بزرگ می کنم!" خب آخر چرا؟

غصه ی این دختر را دارم.


دلی
۱۲ اسفند ۹۲ , ۱۰:۴۴
غصه‌اش را نخور جان دلم، در زندگی دردهایی وجود دارند که قابل مقایسه با این حرف‌ها نیستند.
این را به عروس خانم یادآوری کن...

پاسخ :

البته، و زخم زدنهای این خانم ناتمامه...
زهرا
۱۴ اسفند ۹۲ , ۱۵:۴۰
.....اینها به کنار
عروس خانوم فامیل قشنگی داره.ب ادم لذت زندگی میده

پاسخ :

فامیلش نیس که! اسمیه که بنده بهشون نسبت دادم، انقد که خانم با صفاییه! :دی
مجید شفیعی
۰۶ فروردين ۹۳ , ۱۲:۱۰
 من جدیدا با این مشکل مواجه شدم که چرا زنا به خودشون رحم نمی کنن

جدا دارم از تعجب میمیرم

آخه مادر شوهر نازنین نکبت عزیز

تو خودت عروس بودی

خودت مادر بودی

این چه حرف مزخرفیه که میزنی اخه

اصلا بوق
 

بوق

بوق

پاسخ :

بنظر من از حسادته! زن ها نمیخوان چیزهایی که در تملک دارن رو با کس دیگه قسمت کنن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan