اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

دوست دارم معمولی باشم.

درباره ی همه ی چیزهایی که می پسندم می گوید: "تو سلیقه ی متفاوتی داری." یا مثلاً درباره ی همه ی کارهایی که با ذوق انجام می دهم، می گوید: "این کارت هم مثل بقیه نیست." خیلی وقت ها هم پیش آمده که مستقیماً گفته: "تو آدم خاصی هستی."
بعد همه ی این چیزهای به نظر او خاص، بدیهیات زندگی من است که دوست ندارم کسی بخاطر عزیز بودن آنها برای من، متعجب شود. من وقتی آدم هایم در رفتارم تعجب می کنند، گیج می شوم. به هم می ریزم. من نمی توانم بپذیرم غم و شادی ام برای آدمهایم عجیب، جالب، یا یک نمونه ی نو باشد. من از این همه درک نشدن، من از همیشه خاص بنظر آمدن، درمانده شده ام!
milad shamsaee
۰۶ فروردين ۹۳ , ۱۰:۴۹
وبلاگ فوق العاده ای داری
اگه خواستی تبادل لینک کنی یه سری بهم بزن
معمولی بودن اصلن خوب نیس
معمولی بودن ینی تو هم یکی مثله بقیه و این اصلن خوب نیس

پاسخ :

معمولی بودن، آدمو راحت می کنه! این خیلی خوبه.
شهردار باغ
۰۶ فروردين ۹۳ , ۱۱:۱۰

سلام 

نوروزت مبارک.

وبلاگ خوبی داری.

سعی میکنم بیشتر بهت سربزنم.

شما هم به ما سر بزن.

http://baghshahreiran.blog.ir

بر عکس میلاد من میگم که همه چی باید معمولی باشه .

آدم چیزهای غیر معمولی رو دوس ندارن.

پاسخ :

شما دیگه خیلی رُک گفتین! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan