اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

فقدان پشتکار در نخوردن!

از وقتی تصمیم گرفتم جهت جلوگیری از افزایشِ بی رویه ی وزن! کمتر بخورم، ساعت به ساعت گرسنه ام. اصلاً همین که قرار گذاشتم هرچه می خورم را بنویسم، قلم زمین نگذاشته، دوباره دلم ضعف می رود.

یادش بخیر! زمانی بود که هرچه سیب زمینی سرخ کرده به معده ام تزریق می کرد وزنم از 45 کیلو آنورتر نمی رفت. خیلی لذت داشت.

حالا که کم کم از آدمها به گوش می رسد که تپل شدی و آب زیر پوستت رفته و اینها، استرسِ چاقی و از توازن خارج شدن دامنم را گرفته عجیب.

خدایا لطفا من را با همین ورزش ملایم پیلاتس که 3 روز در هفته، به میزانِ یک ساعت انجام می دهم، به تناسبات دلخواه رهنمون فرما. باور کن اصلاً حوصله ی رژیم گرفتن ندارم.


پ.ن: جا داره از سرکار خانوم شکوفه ی دوست داشتنی، و سرکار خانوم دلی جانِ نازنینم برای نامدار شدن بنده در این مجال سپاسگزاری بنمایم.


هفت قلم...
۱۶ فروردين ۹۳ , ۲۰:۵۹
عجب عجیب!
من هم همینطوری هستم از 45 و 46 تکون نمیخورم
میگم خانمی من پیشنهادم پیاده روی هست.یکی از دوستهای من همه چی میخورد ولی پیاده روی داشت بدجور وزن کم کرد هاااا

پاسخ :

سعی میکنم گذرم که به خیابون می افته (کار و دانشگاه و ...) زیاد پیاده برم، ولی در حالت عادی هیچ جوری نمیشه از خونه بیرونم کرد!:))
نیوشا
۱۷ فروردين ۹۳ , ۰۷:۱۰
یاد خودم افتادم که وقتی 20 سالم بود با این قد درازم 56 کیلو داشتم اما الان که 28 سال سن دارم وزنم درست برعکس شده، 65 کیلو هستم!! هرچی سن بیشتر می شه متابولیسم بدن تغییر می کنه، من همون اندازه می خورم اما به سرعت وزنم زیاد می شه!! :(

پاسخ :

آره خواهر. بخاطرِ سنِ! البته همسر میگه: از آرامشیه که در جوار ایشون گرفتم! :))
زهرا
۱۷ فروردين ۹۳ , ۱۲:۵۸
اینا همه از اثراته زندگی مشترکه.
باور کن.

پاسخ :

بعله، دست همسر و این صحبتا!:دی
نیوشا
۱۸ فروردين ۹۳ , ۱۰:۵۰
این دست همسر رو خوب اومدی ها مردم از خنده

پاسخ :

والا به ما هم گفتن!:دی
کاف
۱۹ فروردين ۹۳ , ۰۹:۱۴
من از دیروز تصمیم گرفتم رژیم بگیرم..منی که شبا شام نمیخورم دیشب کباب تابه ای توی یخچالو درآوردمو با نون و سماق با ولع زدم به بدن..ماها نباید اسم رژیمو بیاریم مغزمون با این کلمه مشکل داره و دستورای اشتباه میده:))

پاسخ :

:))
mina
۲۰ فروردين ۹۳ , ۲۰:۵۱
به خودت تلقین نکن که چاقمو چاق شدم.
قبل از غذا حتما دولیوان آب بخور تا میتونی سالاد بخور اصلا تا گرسنه شدی برو میوه بخور.

پاسخ :

باشه عزیزم، مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan