اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

با عشق به خدای خورشید

امروز روز شَرَف الشمس است. و خُب من از خیلی قبل ترها یک جور عُلقه ی خاصی به این روز دارم. جدی اش می گیرم. دنبال اجابتم. و از آنجایی که هر وقت ایمانِ آدم به برآورده شدن حاجتش کامل باشد، زود مستجاب می شود، این روز هم برای من آورده های زیادی داشته است.

به همسر اس ام اس دادم که دعا کند. عکس العمل همیشگی جالبی به این خواسته ی من دارد. همیشه به طرز بامزه ای می گوید: "حوصله ندارم، تو دعا کن!" نمی دانم واقعاً همین طور است یا فقط این طور بیان می کند. ولی خوب می دانم که عقلِ فلسفی او هم، ایمان قاطع و بی چون و چرای مرا به آن بالاسری عزیز می دارد.


بعدتر نوشت: از اونجایی که بنده آدم پیگیریم. بهش اس ام اس دادم: حاجتمون چیه؟ گفت: احساس رضایت داشتن. یعنی حظ بردم از پختگی جوابش.

مجید شفیعی
۱۹ فروردين ۹۳ , ۲۳:۰۲
پس شما نفر اولی 

آقا نفر دوم

درسته؟

امیدوارم  هیچ وقت بد نخوایم از خدا و هیچ وقت اصرار به خواسته هامون نداشته باشیم

دم نفر دوم گرم چقدر خوبه آدم راضی باشه و توفیق رضایت داشتن رو از خدا بخواد
***
به دلم نگاه کنی خورشید میاد به گداییش
برا اینه دل من به خورشیدم شرف داره

دل من شرف داره به هر چی نور و روشنی
اگه راس راسی دلم خونه ی خوب تو باشه

:)

پاسخ :

رتبه بندی خاصی نداره. حالا اگه آقا دوم شده، شاید چون اصن در جریان اینجا نیس وگرنه حتما حق خودش رو میگرفت!:دی
شعر قشنگی بود...
شکو فـه
۲۰ فروردين ۹۳ , ۰۹:۱۳
ما هم حض (حظ ) بردیم D:

پاسخ :

همون حظ درسته ;)
مجید شفیعی
۲۰ فروردين ۹۳ , ۰۹:۳۶
و البته شعری پر از ایراد

شعرکه هیچ

نظم هم به زور میشه بهش گفت

:-ا


پاسخ :

مهم اینه که به دل میشینه :)
زهرا
۲۰ فروردين ۹۳ , ۱۲:۱۸
التماس دعا
واسه ما هم دعا کن نفر اول.
راستی به نفر دوم ادرس اینجا رو بده بعد بیشتر لذت میبری

پاسخ :

چشم. حتماً.
اون وقت اگه بخوام غیبتش رو بکنم، نمیشه دیگه!
نیوشا
۲۳ فروردين ۹۳ , ۰۹:۳۶
من نمی دونم این روز چیه؟!

پاسخ :

یه سرچ بزن: " روز شرف الشمس" یه چیزایی دستت میاد;)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan