اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

دیشب...

دیدید مردهای خیلی منطقی وقتی در شرایطی قرار میگیرند که باید دوست داشتن شان را ابراز کنند، چه شکلی می شوند؟ دیدید چه فشارِ بانمکی به همۀ اجزای صورتشان می آید؟ دیدید اگر بعد از این ابراز احساس، یک کلمه حرفِ مرتبط از مخاطبشان بشنوند، چطور حالت انفجاری پیدا می کنند و خیلی زود، حبابِ آن لحظۀ رمانتیک را می ترکانند و متواری می شوند؟! آدم تا مغزِ استخوانش سِر می شود وقتی مردِ منطقی اش، ساده می گوید: دوستت دارم.

مجید شفیعی
۲۵ فروردين ۹۳ , ۰۸:۵۵
مواظب ابراز احساسته مردا باشین

نقاطیه که اگه توش شکست بخورن

شاید دیگه مرد زندگی نشن

یادمه یه مردی با گل اومد تو خونه و خانومش داشت با تلفن حرف میزد و ...

چشماش رو کاملا یادمه. یادمه ...

و اون مرد من نبودم خدا رو شکر :)

پاسخ :

من خیلی مواظبم! :) یعنی یاد گرفتم که باشم...

اون وقت من خاطره تون رو نفهمیدم. بیشتر تشریح بفرمایین. :دی
مریم
۲۵ فروردين ۹۳ , ۱۰:۰۷
خب البته که در منزل ما برعکسه .اما میتونم بفهمم چه بامزست:)

پاسخ :

عزیزززم... پس قیافه ی تو هم در این جور لحظات دیدنیه:*
مجید شفیعی
۲۵ فروردين ۹۳ , ۱۰:۲۶
مهم نیست چه اتفاقایی افتاد

یادتون باشه شماها تو زندگی دو تا وظیفه  دارین مرد یکی از این دو تا رو داره و تو دومیش عملا باید باشه با اینکه به عهده ی اون نیست ولی باید باشه و بیشتر باشه و خاص تر باشه و....

از این دو تا وظیفه دومیش رو باید توافق کنیم و با لذت دچارش بشم

اما اولی رو حواستون باشه بهش

میدونم سخت نوشتم و دور از ذهن شاید ولی ما ها که دانشجو بودیم یاد گرفتیم که حرف رو بفهمیم نه بفهموننمون

مواظب دل مردا باشین

چون بعدا یادتون نمیاد که چی شد که اینجوری شد و هر چی می گردین پیدا نمی کنین وقتی رو که یه مرد احساسش زمین خورده رو

حتی خودشم یادش نمی یاد

:)

ماها مرد باشیم

شماها زن کافیه

دقت کنیم جا به جا نشیم

@}---

:)

پاسخ :

امیدوارم درست متوجه منظورتون شده باشم. 
خیلی ممنون که همیشه بی دریغ راهنماییم میکنین. :)
کاف
۲۵ فروردين ۹۳ , ۱۷:۳۲
حالا فک کن ما هر دو رومانتیک و برون گرا هستیم:)) ولی خب همسر شما کاملا این روحیه شون شبیه پدر منه..جالبه

پاسخ :

خیلی عالیه عزیزم. امیدوارم همیشه شاد باشین
نیوشا
۲۷ فروردين ۹۳ , ۰۹:۰۰
من به شدت و اساسا برون گرا و احساسی هستم
همسرم بینابینه.... اما تو این سه سال کمکش کردم برون گرا بشه و احساساتش رو بگه خواسته هاشو راحت بیان کنه....
گاهی وقتا پیامهای عاشقانه اش رو که می خونم انگار که یه پسر نوجون تازه عاشق شده نوشته باشهف مثل شاعرا... یادمه یه بار گفتم شاعر شده ای این روزها... گفت کنار شاعری مثل تو آدم نمی تونه شعر بگه .. :)

اما...
احساسات این دسته از مردها که درونگرا هستند و کم به زبون میارن احساساتشون رو مثل همسرس شما به نظرم هیچ کم نداره از اون دسته دیگه که خیلی هم قابل ستایش تره...
شاد باشید

پاسخ :

نزدیک شدن همسرا به هم رو توی موارد مختلف به چشم دیدم. خیلی جالبه. فقط باید یه مدت صبر و حوصله کرد...

همسر من به ندرت ابراز احساسات میکنه. ولی وقتی میگه انقد به دلم میشینه که حالت مستی بهم دست میده!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan