اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

بُنِ شادی

نمایشگاه کتاب امسال یک کِیفِ دیگری دارد، چون من علاوه بر بُنِ خرید کتاب خودم، بُن همسر را هم از ایشان هدیه گرفته ام، و این هدیه صرفاً جهت خوش خوشانِ دل کوچولوی من است که امسال عجیب ذوق کتاب خریدن دارد!
نسترنی که shamd0ni است :)
۰۷ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۴۱
خیلی خیلی خیلی هم عالی...
دست همسرجان درد نکنه!چه هدیه فوق العاده ای
 چقدر دلم می خواست میومدم تهران برای نمایشگاه کتاب اما نشد :((((

 به تمام ِ غرفه ها و کتاب ها و شادی ها و لبخند ها سلام منو برسون بآنو :)

پاسخ :

حتماً ناز بانو، حتماً :*
مریم
۰۷ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۴۹
آفرین خوش به حالت
:)
خوش بگذره بهت خانوم.

پاسخ :

مرسی عزیزم :*
نیوشا
۰۷ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۴۹
خوش به حالت از طرف من هم کیف کن پس...
تو چقدر خوب و مهربونی.. می دونستی؟!

پاسخ :

عزیزمی. لطفت به من زیاده دوستم:*
محدثه محزون
۰۷ ارديبهشت ۹۳ , ۱۲:۳۷
کاش زندگی ما آدم ها...
به همین سادگی بود....
تنها...
به همین سادگی...!!

سلام
زیبا بود
تبریک

به من هم سری بزن منتظر حضور گرمت هستم[گل]
باروون
۰۷ ارديبهشت ۹۳ , ۱۵:۰۰
نمیدونم ادت کتا بخوندن چه طورییه ولی مبارکت باشه

پاسخ :

متوجه نشدم. نمیدونی چی؟ مرسی بارووون
کاف
۰۷ ارديبهشت ۹۳ , ۱۷:۳۳
خوششش به حالت..خوبه که انقد شوقشو داری..کلی بهت خوش بگذره..حالا من تا 3 سال پیش دیوونه ی نمایشگاه کتاب بودم..یعنی با دوستام میرفتیم کلی خوش میگذشت ولی الان 3 ساله که اونا ازدواج کردن و مسلما رفتن با همسرشون رو ترجیح میدنو بیشتر بهشون خوش میگذره..به همین خاطر منم تنهایی نمیرم..برو به جای منم حالشو ببر:))

پاسخ :

حالا من چند ساله نرفتم! حوصله ی شلوغیشو نداشتم، و اینکه دستمو خیلی سنگین میکنم و حمل کتابا برام عذاب آور میشه. ولی امسال یه جور دیگه م. یه ذوقی دارم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan