اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

درخواست نامه

احیاناً اگر دوست معماری از اینجا می گذرد، تقاضا می کنم بهترین و موثرترین و خواستنی ترین(صفت آخری خیلی مهم است!) کتابی که در این زمینه خوانده است را به من معرفی کند.

باروون
۰۸ ارديبهشت ۹۳ , ۰۱:۰۵
ممنون که اومدی بانو
خیلی قدم رنجه کردی یه دوست معماردارم برات میپرسم 

پاسخ :

لطف داری دوست عزیزم. خوشحالم از اشنایی باهات.
و اینکه مهربونی اگه بپرسی:)
نسترنی که shamd0ni است :)
۰۸ ارديبهشت ۹۳ , ۰۷:۱۹
متاسفم که دیگر کمکی نمی توانم بکنم بآنو!

پاسخ :

پس چرا؟ منصرف شدی از معماری؟ دوسش نداشتی؟
مجید شفیعی
۰۸ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۰۰
من معمار نیستم

داداشم هست

یه چیزی میگفت میگم

تو هنر و معماری یه چیزی که خیلی مهم توانایی توصیف داشتن

سید مرتضی آوینی (معماره ها) یه کتاب داره به اسم گنجینه های آسمانی

توصیف فضاش واقعا بی نظیره

این توصیه ی یه معمار بود با واسطه ی من :)

پاسخ :

ممم... بسیار عالی. خیلی ممنون از شما. لطف کردین :)
زهرا
۰۹ ارديبهشت ۹۳ , ۱۳:۰۵
الان خاطرم نیس خانمی.من به شخصه کتابای سازه رو خیلی دوس دارم.
البته اونا که خیلی تخصصی نیستن.معماری اینده.طبیعت منبع الهام ونانو فناوری در معماری رو خودم دوست داشتم.

پاسخ :

مرسی عزیزم. اینایی که گفتی رو خوندم
tapeshesayeyedoost
۱۰ ارديبهشت ۹۳ , ۱۲:۰۵
یک عدد معمار ک از اینجا گذشت یهوویی
در جستجوی فضاهای گمشده
و
تاریخ معماری غرب آقای بانی مسعود
رو دوس میدارم
شومام معرفی کن

پاسخ :

به به. خوش اومدین
معماری غرب بانی مسعود رو منم خیلی دوست داشتم. خیلی ممنون عزیزم.


ممم... حتما. کتاب معماری و راز جاودانگی الکساندر یکی از دوست داشتنی های منه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan