اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

دل باید تنگ باشد.

با دلتنگی هایمان انس گرفته ایم. جوری که آتش نهفته در دلمان را، که تا گلو زبانه می کشد و کلماتِ نگفته را که در دهانمان می سوزد و خاکستر می شود، دوست می داریم. با دلتنگی هایمان خوشیم و در یافته ایم سجاده ی وقت غروب، لطف عزیزی دارد؛ با حالتِ دلتنگی. 

سعید
۰۸ ارديبهشت ۹۳ , ۲۰:۳۲
قبلا اومدم وبلاگتون فقط یادم نیست نظر گذاشتم یا نه ولی خب مالیات که نداره ... ان شا الله بپای هم پیر بشید

پاسخ :

خیلی ممنون
ناشناس
۰۸ ارديبهشت ۹۳ , ۲۰:۳۷
تشریف بیارید
http://godlife.blog.ir
کاف
۰۹ ارديبهشت ۹۳ , ۰۰:۰۶
چقد قشنگ توصیف کردی دختر! زنده باد:********
انگار دلتنگیامون تموم نمیشن..روزی که برم خونه ی خودمون دلم برای مادرم تنگ میشه..و شاید طووولانی برای برادری که داره از ایران میره..کاش دلتنگیا تموم میشد به روزی

پاسخ :

:)
نیوشا
۰۹ ارديبهشت ۹۳ , ۰۷:۱۶
فکر می کردم به خودآزاری که دارم همه اش با دلتنگی سر می کنم... تو نگو که با دلتنگی انس گرفته ام و از این انس لذت هم می برم...

پاسخ :

دلتنگی حال خوشی داره...
زهرا
۰۹ ارديبهشت ۹۳ , ۱۳:۰۹
عالی...

پاسخ :

:*
مریم
۰۹ ارديبهشت ۹۳ , ۲۱:۳۹
با اجازه لینکتون کردم

پاسخ :

خیلی ممنون. خدمت میرسم
جم
۰۹ ارديبهشت ۹۳ , ۲۳:۵۱
دردفروشی افتتاح شد.دردهای خود را به فروش بگذارید.
painstore.blog.ir
بانو (زن و بوسه)
۱۰ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۲۰
اگر دلتنگی نبود، دوست داشتن چطور خودش را نشان می‌داد؟! خلا و دلتنگی نیست که یادمان می‌آورد چقدر دوستش داریم؟!

پاسخ :

همین طوره بانوی عاشقی
سپینود
۱۱ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۴۸

سلام دوست عزیز . تازه باهات آشنا شدم . با اجازه لینکت می کنم .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan