اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

آرام دل کو؟

غم نیست. یک حسِ ساکت و منزوی و زانو بغل گرفته است که گاهی نفس تازه می کند و خیز برمی دارد، می خزد و قلب آدم را در چنگ می گیرد. یک حسِ خفته ی ناخوش، که همیشه درون سینه دارمش و هربار که سر باز می کند، از خود می رانمش. ولی هست. این حسِ تلخ، همیشه هست و گاهی واقعاً به تنگم می آورد... دارم فکر می کنم نکند دور مانده ام از او، که آرام دلم نیست... که آرامش دلم همیشگی نیست...
داریوش عزیزی
۱۰ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۱۵
چرا دروغ بگویم با دلم بازی کرد اشک قلبم را در اورد
به ماهم سر بزنید خوش حال میشیم:
http://emonokte.blog.ir/
موفق باشی 
الماس دعا 
یا حق...
بانو (زن وبوسه)
۱۱ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۱۵
دو ررکعت سکوت می خوانم با وضوی دست های عاشقت، قربه الی المحبوب...

حسن اکبرتبار کامی
۱۱ ارديبهشت ۹۳ , ۱۵:۲۱
سلام، وبلاگ خوبی دارید.واقعا وبلاگ تکی داری! دوست دارم به عنوان یه کارشناس نظرتو در مورد وبلاگم بدونم.خیلی از ساییتون خوشم اومد.رتبه الکسامونم بد نیست یه نگاه بندازید اگر خواستید تبادل لینک کنیم خبر بدید.مرسی
www.newlaw.blog.ir
نیوشا
۱۳ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۴۰
می دونیمن از اون دسته آدمهایی هستم که با دلتنگی خو کرده اند اصلا خودم بای خودم دلتنگی می تراشم و با این دلتنگی ها خوشم! خودآزاری دارم گویا...

پاسخ :

نه عزیزم... خودآزاری نداری. منم خیلی وقتا به دلتنگیام حس عزیزی دارم، ولی بعضی وقتا همین دلتنگیا خفه کننده س.
زهرا
۱۳ ارديبهشت ۹۳ , ۱۶:۱۷
دقیقا همین روزهای اردیبهشت زیبا ادم را با تمام وجود به سوی ارام دل میخواند عزیزکم.

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan