اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

امشب برای زندگیش، شریک مهربان آرزو کردم...

  "َشدوست مجردم، امروز موقع خرید کردن سرحال نبود. غم داشت. پولهایش از دستش به جیب فروشنده ها می رفت و او برای هر تومان شان پریشان می شد. دلداری دادن های با دلِ پُر هم که دیگر برای کسی در این گرانی بازار مرهم نمی شود، این بود که هر چه نوازشش می کردم، آرام نمی شد. 

وقتی برمی گشتیم. توی ایستگاه مترو، ش دردش را گفت. اینکه هر چه کار می کند، چیزی دستش را نمی گیرد. و سربسته اشاره کرد که تو از کارت شوهر خرج می کنی و برای همین دلت خوش است.

نگفتم این خبرها هم نیست که فکر می کنی و باید ملاحظه ی جیب شوهر را داشت و بعد هم ما که هنوز مستقل نشده ایم و من هم که بخاطر حجم درس دانشگاه، از کارم بی کارم و پدر هم که هزار و یک خرج و... نگفتم. گذشتم از کنایه ی از سرِ تنهایی...

نیوشا
۱۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۷:۵۹
گرونی همه رو گرفتار کرده...
حالا ما که کار داریم همون اول ماه دیگه هیچی برامون نمی مونه بس که قسط داریم

پاسخ :

ای بابا... خدا کمک کنه
مجید شفیعی
۱۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۸:۵۵
سلام

گوشمان را به هر حال در و دروازه کنیم و حرفها را به دل نبریم

پاسخ :

سلام
:)
کاف
۱۵ ارديبهشت ۹۳ , ۱۰:۰۲
چقد سخته این روزا زندگی کردن..حنا یه روزایی وقتی میرقتم سوپرمارکت 4 تا جنس خارجی لوکسم میخریدم..مثلا شکلاتی آبمیوه ای چیزی! ولی الان توی سوپر قیمت جنسای ایرانی رو با هم مقایسه میکنم ببینم کدوم ارزونتره..خدا خیر نده باعث و بانیشو..حق ما این نبود واقعا..روز به روز یه عده فقیرتر میشن و یه عده پولدارتر..مولتی میلیاردرتر!

پاسخ :

بالاخره خدا روزی رسونه... غصه نخور دوست جانم
مریم
۱۵ ارديبهشت ۹۳ , ۱۸:۱۵
اتفاقا برای من خرج کردن از جیب بابام عین مردنه البته من حقوق بالایی ندارم به هر حال باید از جیب بابا خرج کنم ولی وقتی حس میکنم شاید دارم به کسی که دوسش دارم فشار مالی وارد میکنم دوست دارم بمیرم نمیدونم در مورد همسر ایندم هم انقد عذاب وجدان داشته باشم یا نه

پاسخ :

منم در رابطه با پدر همین طوریم. بسیار سختمه ازش پول بگیرم. برای همین از سال دوم دانشگاه رفتم سر کار... ولی درباره ی همسر یه کم فرق می کنه، یه جورایی میچسبه بهم این پول گرفتنه... ولی حقیقتا مراعاتشو میکنم...
زهرا
۲۴ ارديبهشت ۹۳ , ۱۲:۰۴
ولی جیب شوهر مزه داره خرج کردنش.انشاالله مستقل ک شدی مزشو میچشی.اما بازم ادم باید حواسش جمع باشه.ولی از همه راحت تر اینه گه از جیب خودت واسه حضرت همسر خرج کنی.یعنی حاضری تاقرون اخر کارتتو بکشی.

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan