اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

خودکفایی

تا اینجا هدایای خیلی از مناسبت ها را با صنایع دستی خودم پوشش داده ام. به طور مثال برای تولد مادر همسر و ولیمه ی خاله؛ تابلوی آبرنگ کار خودم، برای سالگرد آشنایی؛ دستبند بافت کار خودم، هدیه ی زمستانه به همسر؛ شال گردن بافته ی خودم، برای روز مادر؛ کیف چرمی رو دوشی دوخته شده توسط خودم. به این فهرست کارت پستال های متنوع دست ساز، رومیزی های روبان دوزی شده، استکان های کمرباریک نقاشی شده با ویترای، و... را هم می شود اضافه کرد.
یک طوری شده که به قول همسر به مرحله ی خودکفایی خیلی نزدیک شده ایم. 
کار اخیرم هم که درست کردن تسبیح عقیق برای همسر بود که بعلاوه ی یک عکس شاسی شده از خودش، روز مرد تقدیمش می کنم. اما... دو عدد کیف پول مردانه ی چرم هم در دست دوخت است که برای روز پدر به باباها اهدا می کنیم.

نکته ی تماشایی اش اینجاست که پول خریدن همه ی این هدایا در مناسبت های مختلف که به مدد دستان پرتلاش اینجانب، صرفه جویی شده، با کلی ابراز احساس غرور و افتخار، از جیب همسر به جیب بنده جاری می شوند! 
به همسر می گفتم:"خوبه دیگه تو کوچه پول خرج نمی کنی!" می گفت:" آره، به جاش تو خونه پول خرج می کنم! بهترم هست!" بعد کلی خندیدیم و...

محمد رضا
۱۷ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
جالب بود
محسن و منصوره
۱۷ ارديبهشت ۹۳ , ۲۲:۵۰
واقعا جای تقدیر داره که شما با دستان هنرمند خودتون این همه کار انجام میدید. کاش این چیزا هم توی مملکت ما فرهنگ بود و ارزشمند محسوب میشد نه اینکه مصرف پرست باشند.
ما شما رو لینک کردیم
شما هم اگر دوست داشتید لینک بفرمایید.
با تشکر

پاسخ :

البته فکر میکنم ارزشمند محسوب میشه! 

ممنون لطف کردید.
بانو (زن وبوسه)
۱۸ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۳۱
نمی دونی چقدر عاااشق آدمایی ام که خلاقیت دارن و جیزای جالب درست می کنن. خیلی خوووووووم اوند از هدیه هات، خوش به حال گیرنده هاشون. :))))
می تونی عکستشونم بزاری دوستم؟

پاسخ :

بله. بله. حتماً. در پست بعدی میذارم!:)
مریم
۱۸ ارديبهشت ۹۳ , ۲۲:۲۳
به به به به ماشالله .چه خانوم معمار هنرمندی.
منم میخوام از این هدیه ها. ما هم دل داریم خب

پاسخ :

حتما مریم جانم... دل شما برا ما خیلی عزیزه:*
کاف
۱۹ ارديبهشت ۹۳ , ۱۰:۰۷
یعنی واقعاااااااااا زنده باد...باریکلا دختر...من عاشق دخترایی مث توام!! خودکفا و باهوش..نه دخترایی که هیچ هنری ندارن و هنرشون فقط پول خرج کردنه 
واقعا کیف کردم. باریکلا
میدونم آبرنگ چقد سخته..زنده باشی دختر

پاسخ :

منم عاشق دخترای با استعدادی مثل توام:****
نیوشا
۲۰ ارديبهشت ۹۳ , ۰۷:۰۷
آفرین به تو و دستهای هنرمندت..
راستی یه پیشنهاد چرا عکس کاراتو تو وبن نمی ذاری... شاید از این طریق مشتری سفارشی هم پیدا کنی ...

پاسخ :

انجام شد بانو:)
مجید شفیعی
۲۰ ارديبهشت ۹۳ , ۰۸:۱۱
اینجاست که شوهر میگه

فدایی داری

و یا میگه

سربازتم بی بی

D:

پاسخ :

:))))

سیب کال
۲۰ ارديبهشت ۹۳ , ۰۸:۲۷
این یعنی همسر فهمیده!ما که چه بخریم چه بسازیم خرجش با خودمونه!!!

پاسخ :

سیب کال جان کو آدرس؟!
خب حتماً که نباید همسر بخره، ممکنه کسای دیگه هم علاقه داشته باشن، بخرن. اینجوری خرج هزینه هات در میاد
لینک‌زن
۲۱ ارديبهشت ۹۳ , ۱۵:۱۱
سلام
این پست وبلاگ شما در "لینک زن" بازنشر داده شد
باتشکر
لینک زن
http://linkzan.ir/archives/24044

پاسخ :

سلام. ممنون. لطف کردید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan