اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

از تولیدات خانه!

به خواست بانوی زن و بوسه عکس چند تا از صنایع دستی خودمو اینجا براتون میذارم!

عکس کیف پولی که قراره به پدر همسر هدیه داده بشه. باکسش هم خودم درست کردم، البته خیلی بسرعت! پس با ایده آلم فاصله داره. اینم عکس باز کیف پول ها. اونی که جا عکسیش با حجابه و روش شبدر داره، مال خودمه، چون روی عکس حضرت همسر غیرت دارم، اینجوری درست کردم! فقط مواقع دلتنگی، حجابشو برمیدارم و یواشکی تماشاش میکنم! اون دو تا دستبندم خودم درست کردم. چون به سنگ علاقه دارم، سنگ ریسه ای میخرم، در رنگای مختلف. برای خودم زیورآلات تولید میکنم! اون آبیه، عقیقه.

اینم عکس کیفی که برای روز مادر دوختم. اینم پشتش. اینم از کنار...

فعلاً عکس از تابلوهام ندارم. عکس دستبندی که برای همسر بافته بودمم، ندارم. ولی این دو تا رو قبلاً بافته بودم و به دوستام هدیه دادم.

باروون
۱۸ ارديبهشت ۹۳ , ۱۸:۴۳
چقد ظریف ان اینا
واقعا بدون تعارف اگه یه مکان بزاری برا فروش خودم مشتریت میشم
اقا بخوام سفارش بدم کیف پول هسری نقاب دارت رو برام درست میکنی؟
هرچقدم هزینه اش بشه حرفی نیست

پاسخ :

وواااووو مرسی باروون جون برای این همه ابراز احساسات :****
والا فعلاً فقط بقدر نیاز تولید کردم، شاید یه زمانی برسم، تولیداتمو گسترش بدم بعد بتونم یه جایی ارائه شون بدم!:)) 
****

سفارشت روی چشم خانومم :) 
ناشناس
۱۸ ارديبهشت ۹۳ , ۲۰:۳۲
 محسن و منصوره:
خدایی تبریک میگم، اصلا قشنگی و زشتی مطرح نیست همین که هنر و ذوق این کارها رو دارید. واقعا به خودتون و همسرتون تبریک میگم. من هم دوست دارم منصوره این چیزا رو یاد بگیره. البته خودمم خیلی علاقه دارم این چیزا رو درست کنم. از کجا باید شروع کنم؟ ابزار آلاتشو باید کجا تهیه کنم؟
مرسی

پاسخ :

خیلی ممنوووون.
من از بازار تهران تهیه کردم. شهرهای دیگه هم باید وسایلش باشه. برای من زیاد سخت نبود یادگرفتنش. شاید چون توی زمینه های مختلفی کار کردم و اعتماد بنفسم توی این قضیه بالاس!:)) یه روز یکی از دوستام که بلد بود، یه آموزش ابتدایی بهم داد و منم بسم الله گفتم و شروع کردم...:)

کاف
۱۹ ارديبهشت ۹۳ , ۱۰:۰۹
چه سلیقه ای:) چقدرررررر شیک..حنا دوخت چرمو از کجا یاد گرفتی؟؟؟ دلم خواست..خیلی قشنگن

پاسخ :

قابل شما رو ندارن کاف جان.
یکی از دوستام بلد بود. دوختاشو بهم یاد داد و با وسایلش آشنام کرد. الگو درآوردن و اینا رو هم خودم یاد گرفتم...
lili
۱۹ ارديبهشت ۹۳ , ۱۲:۱۱
bah bah,che ghadr ziba bood, mishe lotfan begid in hame kaaraaye honari ro az koja yad gereftid? man khaarej az iran zandegi mikonam , kheili doost daram ye doreye feshordeye in kelaasa ro beram..

پاسخ :

دوره ی فشرده شون هم باید باشه. ولی خب راستش من معمولاً این چیزا رو با سرچ توی اینترنت و کتاب و دوست و آشنا یاد میگیرم. 
یه کم سعی کنید نیازی به کلاس رفتن نیست بنظرم
maryam
۱۹ ارديبهشت ۹۳ , ۱۳:۵۲
bah bah che khanoome honarmandi
ma b shoma eftekhar mikonim
vaghan lezat bordam

پاسخ :

لطف داری مریم جان:****
پرنده مهاجر
۱۹ ارديبهشت ۹۳ , ۱۷:۵۲
سلام.
چه قدر خوبه که اینهمه هنرای خوب خوب داری...
خوش به حالِ همسرِ گرام :)
با اجازه لینک شدید :)

پاسخ :

سلام.
خیلی ممنون. خیلی ممنون. :)
پرنده مهاجر
۱۹ ارديبهشت ۹۳ , ۱۷:۵۶
اون ایده ای ک برایِ جایِ عکسی زدی هم خععععلی باحال بود :)))

پاسخ :

:)))))) غیرت خلاقیت آدمو شکوفا میکنه! خود همسر که غش کرد از خنده وقتی عکسشو و زیر اون حجابه دید! آخه عکس 3 در 4 نذاشتم اونجا. یکی از عکساییش که خودم گرفته بودم و دوس داشتم چاپ کردم و گذاشتم!(توی پست همسرالملک گفتم راجع بهش!)
نسترن
۱۹ ارديبهشت ۹۳ , ۲۲:۴۴
درود به بانوی ِ هنرمند ما ;)

 خیلی خوب بودن.من بسیآآآآر به شما افتخار می کنم خانووووووووم ;) :* 

پاسخ :

ارادتمندم نسترن جانم:****
نیوشا
۲۰ ارديبهشت ۹۳ , ۰۷:۱۰
بعد نظرم اومدم دیدم افراد دیگه هم همین نظر رو زودتر دادن و :(
اما خیلی قشنگن مخصوصا کیف ها و اون کیف روز مادر..
موفق باشی ...

پاسخ :

مرسی نیوشای مهربونم:*
بانو (زن و بوسه)
۲۰ ارديبهشت ۹۳ , ۰۷:۵۰
آفرین، آفرین، آفرین حنای عزیزم. خییییییییییییییییییییییییییلی خوبن. خیلی زیبان.
مخصوصا اون کیف حجاب‌دارت، دل منو برد.
حس دست گرفتن یک کیف دست‌ساز و چرمی باید عالی باشه. نرمه و سبک.
خیلی عشقولی شدم به این هنرا. آفرین به تو.
خوش به حال محبوبت که چنین هدیه عاشقانه‌ای ازت می‌گیره.
یعنی کار دست چیز دیگه‌ای‌ها...

پاسخ :

ایشالا یه دونه هم برای بانوی نازنینم درست می کنم:*

همسر که خیلی کِیف میکنه، اصن از وسعت کیف اونه که من انقد انگیزه هام رو به فزوووونیه! :))
مجید شفیعی
۲۰ ارديبهشت ۹۳ , ۰۸:۱۳
با تشکر از بانوی زن و بوسه که ما اینا رو دیدیم

زیبا بود

@}----

ممنون

:)

پاسخ :

خواهش میکنم. لطف دارین شما :)
مریم
۲۰ ارديبهشت ۹۳ , ۱۰:۱۱
بسیار چشم نواز و هنرمندانه 
خدا حفظت کنه

پاسخ :

سپاسگزارم.
موید باشی مریم جان
بانو (زن و بوسه)
۲۰ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۲۰
کیْفتون افزووووووووووووووووووووووون.
آخ چقدر از حس دست گرفتنش کیف می‌کنم. اصلا انگار الان توو دستمه، اینقدر حس کردنیه برام.

پاسخ :

آخخخ آخخخ  بانو جان... نمی دونی بساط کارگاه چرم دوزیم چقد حس داره!:))) تازه پوستامو ندیدی... پوست بز، پوست گاو... عشایر شدم دیگه!:))

بانو (زن و بوسه)
۲۰ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۲۱
برادر مجید سلامون علیییییییییییییکم و حفظه‌الله فی ظله انشاءالله. :))

خودمم بسی مشعوفیدم و البته از حنا خانوم سپاس که منو با خانواده‌ی عشقولانه شما هم آشنا کرد.
:))

پاسخ :

برسد به دست آقای شفیعی. :)



بانو (زن و بوسه)
۲۰ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۴۵
وااااااااااااااااای آخه منم یه مقداری چرم دارم. دو سالی هست که می‌خوام وسیله بخرم درست کنم. ولی تصمیمم قطعی نیست نمیشه.
باث بیام یاد بگیرم ازت دست به کار شم.

جواب کامنت منو به آ مجیدو خیلی بامزه دادی. کلی خندیدم.

پاسخ :

بذار من برم سر خونه زندگیم. یه روز دعوتت میکنم با چرمت بلند شو بیا تا یادت بدم:))

:***********
بانو (زن و بوسه)
۲۰ ارديبهشت ۹۳ , ۱۳:۱۰
باوشه. بی‌صبرانه منتظرم بیام خونه نوعروس. وای چه بوی خوبی میاد به مشامم، بوی نویی و عشق و عود و شمع.
چقدرم خنکه، با ملافه‌های آبی نو.

پاسخ :

عزیز دلمی... حضور تو خونه ی ما رو منور میکنه به نور عشق... واقعا که از دل میگم...
عروس آبان
۲۰ ارديبهشت ۹۳ , ۱۳:۴۱
چقدر ظریف و خوشگل و هنرمندانه تحسینت میکنم[بوسه]خیلی عالی بود

پاسخ :

منم هنر شما رو تحسین میکنم عروس جان:*
:)
۲۰ ارديبهشت ۹۳ , ۱۸:۴۹
سلام دوست عزیز. خیلی خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم .
من خیلی از این هنر خوشم میاد و می خوام امتحان کنم . میشه بگید چه جوری باید شروع کنم و چه ابزاری می خواد و یا آیا آدرس سایتی که توش کیف دوزی رو اموزش داده باشه دارید؟

خوشحال شدم از خوندن اینجا . امیدوارم دوستهای خوبی باشیم برای هم.

پاسخ :

سلام عزیزم.
خب من اول پیش یکی از دوستام که چرم دوزی بلد بود یه کم با ابزار و وسایلش آشنا شدم. یعنی مثلاً اینکه اونا رو لمس کنم و باهاشون کار کنم ببینم اصن کاری هست که من خوشم بیاد! :) بعد که میزان علاقمو متوجه شدم، رفتم وسایلش رو تهیه کردم. منهای چرم حدود 100 تومن وسایل اولیه ش برات درمیاد.(اگه خیلی باملاحظه خرید کنی وگرنه بیشتر میشه) یه چیزایی مث سمبه در چند شماره و مشته و تخته و نخ و ابزارای دیگه به سلیقه ی خودت.
ممم... 
سایت مثلا یکی این: http://mahyar-charm.blogfa.com/
یکیم این فروم: http://www.forum.98ia.com/t358876-2.html برای آموزش.
خودتم هی سرچ کنی، دستت میاد. دیگه چی برات بگم؟ :)
زهرا
۲۴ ارديبهشت ۹۳ , ۱۲:۰۰
اصن معمارا هر کار سختی هم ازشون بر میاد.
دمت گرم ابجی.

پاسخ :

بعله. مث شما :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan