اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

چی میتونست بگه؟! دستمزدم رو داد!

کیف پولهایی که برای پدرها دوخته بودم را تحویل همسر دادم، بعد از کلی به به و چه چه دست کرده توی جیب کتش و کیفش را در آورده که: «خُب... اجرت کارگر را باید تا عرقش خشک نشده، پرداخت!» اعتراض کردم که من کارگر نیستم، هنرمندم! 

گفت: «پس مشمول این حدیث نمی شی!» و کیفش را در جیبش گذاشت. گفتم: «اِ! من مشمول اون حدیثی میشم که گفته: اجرت هنرمند رو باید دو برابر داد، تا با یه فکر بی دغدغه و راحت، هنرش رو گسترش بده!»

مریم
۲۱ ارديبهشت ۹۳ , ۱۲:۳۰
به به  افرین به این حاضر جوابی و هنرمندی :)

پاسخ :

شرمنده میفرمایین مریم بانو:*
نیوشا
۲۱ ارديبهشت ۹۳ , ۱۴:۲۶
هنرمند را باید نکو داشت...
خسته نباشی

پاسخ :

فدای تو
بانو (زن و بوسه)
۲۱ ارديبهشت ۹۳ , ۱۴:۳۹
اصلا هنر دست هنرمند که قیمت نداره!
کل محتویات کیف رو باید ندید می‌گرفتی. البته با کارت و مایملک!
:))))

پاسخ :

تقریباً گرفتم!:))))
کاف
۲۱ ارديبهشت ۹۳ , ۲۰:۴۸
بالاخره پول گرفتی یا نه؟
هنرت حررررف نداشت حنا:) مبارکشون باشه
کاف
۲۱ ارديبهشت ۹۳ , ۲۰:۵۰
بی توجهی منو به تیتر ببخش:))) نووووووش جونت پولی که گرفتی:)

پاسخ :

:)))) بعله نوش جان کردیم! البته زحمت فراوان برده بود، خداییش حقم بود!:دی
نسترن
۲۱ ارديبهشت ۹۳ , ۲۲:۰۹
چرا که نه ;)

پاسخ :

;)
مجید شفیعی
۲۲ ارديبهشت ۹۳ , ۰۴:۴۶
نوش جونتون

هنر تو

حلال اون

:)

پاسخ :

:))
بسیار سپاسگزار آقا
سپینود
۲۲ ارديبهشت ۹۳ , ۰۸:۳۹
هنر دست هنر مند رو باید ارج بخشید .

پاسخ :

;)
باروون
۲۲ ارديبهشت ۹۳ , ۱۲:۵۴
الهی حالا گرفتی اجرت هنرمندی رو یا نه؟

پاسخ :

بلی بلی. در عنوان گفتم که.
مریم
۲۲ ارديبهشت ۹۳ , ۲۱:۱۱
عالی
عالی
راضی ام ازت.

پاسخ :

:))))
خدا رو شکر!:*
زهرا
۲۴ ارديبهشت ۹۳ , ۱۱:۵۱
هنرت تو حلقم عزیییییزم.

پاسخ :

:))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan