اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

هم.راهِ اول

گاهی دلم می خواهد یک حس خاص به گوشی تلفن همراهم داشته باشم، مثلاً دوست داشته باشم خیلی نزدیک به خودم نگهش دارم، یا وقت خواب روی سینه ام فشارش دهم، حتی گاهی هوس کرده ام این قدر برایم مهم باشد، که ببوسمش!

 زمان دانشجویی، یکی از همکلاسی ها اسم دوستش را که بعدتر با هم ازدواج کردند، روی تلفن همراهش گذاشته بود. مثلاً میگفت بچه ها فلانی را ندیدید یا فلانی(اسم همسرش) کو؟! و منظورش موبایلش بود که خیلی به آن وابستگی داشت. علت هم مشخص است؛ این دو نفر وقت زیادی را با اس ام اس بازی صرف هم می کردند!

من ولی هرگز حس های اینچنینی را تجربه نکرده ام. همسر هم که تمایل دارد، بیشتر حرفهایش را(که البته خیلی زیاد نیست) حضوری به اطلاعم برساند. این است که تلفن همراه من نمی تواند نام همسر را روی خودش داشته باشد! این است که زیاد حوصله ی همراه داشتنش را ندارم و بیشتر به سرم می زند خاموش نگهش دارم. و این است که گاهی در دلم می گویم کاش غیر از این بود...

عروس آبان
۲۴ ارديبهشت ۹۳ , ۱۷:۴۹
نوشته هاتو دوست دارم یه جور خوب می نویسی کوتاه و کامل
میام میخونم و برای این همه حرفای قشنگ هیچی پیدا نمیکنم که نظر بزارم
مخصوصن پستهای ماقبل از این...

پاسخ :

عزیزدلم. همین که میخونیم کلی انرژی مثبته برام. :*
توکا
۲۴ ارديبهشت ۹۳ , ۲۱:۴۴
چه شبیه؟!!!

پاسخ :

متوجه نشدم؟! چی؟
توکا
۲۴ ارديبهشت ۹۳ , ۲۲:۳۵
هیچی
منظورم اینه که همون حسی که منم دوست دارم به گوشیم داشته باشمو، ندارم!
فکر نمیکردم کسه دیگه ای هم همین حسو داشته باشه!!

پاسخ :

خب ما دخترا توی خیلی از احساسامون باید مشترک باشیم. :)
خوش اومدی توکا جان...
کاف
۲۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۱۷
حالا من اگه یه ثانیه گوشیم خاموش شه یا از خودم دورش کنم همون لحظه همسر زنگ میزنه...ولی حالا اگه 24 ساعت بهش خیره بشم عمرا این اتفاق بیوفته:))))
حالا حنا من خودم خیلی اس ام اسی ام!! اخیرا کمتر شده ها ولی قبلا اووووووووووه

پاسخ :

آدما خیلی با هم فرق میکنن :) 
سپینود
۲۵ ارديبهشت ۹۳ , ۰۹:۴۲

دقیقا مثل من ! دقیقا مثل گوشی من ! دقیقا مثل همسر من ! که حرفهاش زیاد نیست و هرچی که هست یا  باید حضوری بگه یا من خودم باید از دل و نگاهش حرفهاش رو بخونم .

منم این حس رو هیچوقت تجربه نکردم . اس ام اس بازی های پیاپی !

 دلم هم می خواد !

همیشه آرزوی یک مرد خیلی احساساتی رو داشتم . ولی منطق زیادی بر زندگی ام حاکمه .

پاسخ :

اینا جزئیات کوچولوییه که ما زنها بهشون توجه میکنیم و برامون مهمه. الان برو به همسرت بگو من همچین چیزی دلم می خواد، همینطوری با تحیر نگات میکنه که یعنی چی آخه؟!!
مجید شفیعی
۲۶ ارديبهشت ۹۳ , ۰۱:۱۹
کاش یکی بهش میگفت یه خورده به این موضوع توجه کنه

به قول یه روانشناس یه مرد با هوش از این چیزای ساده برای دلبری استفاده میکنه

کاش یکی غیر تو بهش می رسوند این نیاز تو رو

:-ا

@}----

پاسخ :

آخه شوهر من یه مقدار لوسه بنظرش این کارا... البته داره سعیشو میکنه طفلکی. من برای سعیش خیلی احترام قائلم؛ چون بیان قوی دوست داشتنشه به من
مریم
۲۶ ارديبهشت ۹۳ , ۲۱:۰۵
همراه ما هم رفیق گرمابه و گلستان از بس که سخنان نغز داشت و دلبرانه برای دو عاشق دور از هم.
هی اگر بدانی چه چیزها دردل این همراه هست از ما.یادش به خیر که دوران خوشی بود با همه مشقاتش.

پاسخ :

جااانم مریم... عاشقانه هاتون پایدار... حالا اگه منم همسرمو نیاوردم توی این خط حنا نیستم!:)) انقد داره راه میاد با دلم خدا رو شکر...
نیوشا
۲۷ ارديبهشت ۹۳ , ۰۷:۲۲
خوب پس من می تونم اسم همسرم رو روش بذارم..
اما بیشتر که فکر می کنم می ینم بهتره همسرجان اسم من رو بذاره رو گوشیش~ :)

پاسخ :

ا! چه عاااالی :) ایشالا همیشه همینجوری عشقولانه باشین:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan