اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

بی اعتباری

وقتی حالم گل و بلبل نیست، از قشنگ ترین لحظات زندگیمان هم بنویسم، چنگی به دل نمی زند. آمدم، کلی نوشتم. ذوق ِ در لحظه هم کردم. ولی دست آخر همه را در یک حرکت، پاک کردم و رفت!
امروز، برچسب دلبرانه ای نمی زند به این دفتر. من حالم سنگین است. از تلاش های نتیجه بخشم، پرت شده ام به دست و پا زدنهای بیخودی. ناشکری نمی کنم خدا، پس گردنم نزن.
باید کار مناسبی پیدا کنم، بی کار بودن از عزت خودم پیش خودم کم کرده. از این پروژه به آن پروژه، چانه زنی های چند مدت یک بار هم که اثر نمی کند بر این حال خراب. نمی دانم، فقط اینکه آدم قبل هرکسی باید برای خودش اعتبار قائل باشد. من از اعتبار خودم افتاده ام.
مجید شفیعی
۰۱ خرداد ۹۳ , ۰۰:۳۴
شاید حتما دچار کار تعهد ساعت دار شدن را باید با دفت بیشتری سبک سنگین کردن بخواهد شاید و اگر و اما یه عالمه داشته باشد شاید و اینها و ... 
:-/

این روزها سعی می کنم توصیه نکنم

کی از من نظر خواست

والا

پاسخ :

چرا آقای شفیعی؟ ما از توصیه های شما بسیار بهره می بریم، دریغ نفرمایین.
زهرا
۰۱ خرداد ۹۳ , ۱۰:۳۱
مهندس عزیزم
غصه چرا؟اعتبار به حضور خدا باشد در وجودت انشاالله.

پاسخ :

یه وقتایی آدم اینجوری میشه...
مونا
۰۱ خرداد ۹۳ , ۱۱:۵۸
سلام. باد ها و ابرها و باران ها نباشند که گل و بلبل ها بوجود نمیان.حنایی من صبور باش.( یهو اومد ب ذهنم حنایی، امیدوارم بدت نیاد) اصلا منم مونایی! خوبه؟!

پاسخ :

چشم بانو جانم سعی میکنم صبور باشم...
حنایی خوبه :)
مجید شفیعی
۰۲ خرداد ۹۳ , ۰۶:۵۰
سلام

درگیر کاری که تعهد ساعتی داره نشید

زن روحش به آزادی ش بنده با این اسارت نفهمیده مرد نشید و ...

تولید کن هنرمند آنچه را دوست داری و بدان تشنگی با ارزش ترین ثروت است
:)

پاسخ :

منم این رو دوس ندارم، ولی زنی که این رو تجربه کرده باشه، گاها دوباره هوایی میشه... امیدوارم اون چیزی که خیره پیش بیاد
خاتون بانو
۰۲ خرداد ۹۳ , ۱۹:۲۰
سلام.
خدا نکنه بی اعتبار بشی دخترم.
خوبیش اینه که حال های بد هم میگذرن.

پاسخ :

بله... خدا رو شکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan