اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد

همسرم این‌قدر به عطر و بوی غذاها، عکس‌العمل‌های خوشی نشان می‌دهد که هربار قصد آمدن به خانهٔ ما را می‌کند، مادرم با کلی انگیزه شروع می‌کند به تدارک غذاهای خوش‌طعم و بو؛ آن هم با مواد غذایی تازه. بوی پیاز داغ و جعفری تازهٔ سوپ و برنج دودی و نعناع داغ و سیر و هرچه که فکرش را کنید، با کلی واکنش مثبت و شیرین از طرف همسرم روبرو می‌شود. این شده که من هم سعی می‌کنم هربار سورپرایز معطری برای آقا که به خانه‌مان می‌آید داشته باشم؛ این جمعه هم مشام ایشان را با دمنوش معجزه‌آسای اسطوخودوس نوازش کردم.

عروس آبان
۰۳ خرداد ۹۳ , ۱۳:۴۱
وااای درکش می کنم منم جس بویایی قوی ای دارم و از بوهای خوش خیلی لذت میبرم مهمونی که میریم همیشه تو راهرو بو میکنم و غذارو حدس میزنم 
واقعا هم با این تعریف های مردامون آدم مست لذت میشه 

پاسخ :

پس تو هم از اونایی هستی که آدمو سر ذوق میاری!:*
حسین امیری
۰۳ خرداد ۹۳ , ۱۵:۱۱
با سلام خدمت مدیر وبلاگ...خیلی خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم و اگه شما هم مایل بودید حتما خبر بدید..چون وبلاگ من تازه تاسیسه و نیاز به بازدید داره.ممنون
سپینود
۰۴ خرداد ۹۳ , ۰۸:۱۶

باورت میشه بگم همسرم من کلن از حس بویایی بی بهره است ؟

به هیچ عنوان حتی شدید ترین عطر و بوها رو احساس نمی کنه ! به طور مادرزادی ... به مادرش رفته .... : ( 

این قضیه تو خانواده مادری اش ارثی هست و از 4 تا فرزند همسر من گرفتار شده و از این نعمت محروم .

وقتی باردار بودم خیلی نگران بودم که دخترم به باباش نره تو این مورد .

خوشبختانه دخترک به بابائی اش یعنی بابای گل من رفت که مثل همسر شما حس بویایی قوی ای  داره .

پاسخ :

پس ببین چه مقوله‌ی مهمیه که نبودش به چشم شما اومده... یعنی الان من خیلی باید قدر بدونم. نه؟
مجید شفیعی
۰۴ خرداد ۹۳ , ۲۳:۱۵
یه تبریک حسابی

چون با کمترین زحمت تو چیزی که خیلی دوس داری میتونی دلبری کنی

و اونم چون دماغش از هنر تو پر میشه راحت می تونه عشق بریزه به پات

خوبه که محبت دم دست تونه

تبریک

بعد نوشت:

برقی که تو نگاه زن هست وقتی مردش گشنه میاد و از غذا لدت میبره آفتاب رو میسوزونه

@}----

:)
زهرا
۰۵ خرداد ۹۳ , ۱۱:۰۶
اسطو خودوس واسه چی خوبه؟

پاسخ :

برای اعصاب...
کاف
۰۷ خرداد ۹۳ , ۰۹:۱۷
هاها:)))))))) همسر منم اینجوربه ولی من نه...زیاد با ذوق نیستم تو این موارد
سینه سرخ
۰۷ خرداد ۹۳ , ۱۵:۲۰
سلام 
برای یکی از پستات کامنت گذاشتم یادم نمیاد کدوم بود!
اصلا گذاشتم یا اشتباه میکنم؟!

پاسخ :

گذاشتی عزیزم و ممنونم. در پست لبخند تو درباد...
حضورت دل انگیزه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan