اتاقی برای دو نفر

جایی برای حرف های امروز، که دیروز و فردا تکرار نمی شوند.

تقسیم وظایف

سر کِیف و هیجان‌زده زنگ زدم به محل کارش که: اسم اون کافه‌ قنادیه که چیزکیک‌های محشری داره و دل منم بدجوری خواسته، لُ.ر.د بود. یادم افتاد! 
او همین‌طور هاج و واج که فکر کردم وام جور شده دختر. 
با لحن بچگانه و شرم‌آگین گفتم:‌ «خب تو به فکر درآوردن پولی، من هم به فکر اینکه چطوری پول‌های تو رو خرج کنم!»
بعد دیدم از این حرفم بدش نیامد که هیچ، خوشش هم آمد. خنده خنده گفت:‌ «خیلی هم عالی. درستشم همینه!»
گفتم مسخره می‌کنی؟
گفت: «نه. خب پولا رو خرج نکنیم می‌گَنده. زندگی بو می‌گیره. تو خیلی کارت مهمه. کافه قنادیه کجاس؟»
مجید شفیعی
۰۴ خرداد ۹۳ , ۲۳:۱۸
آخ که چه کیفی داره 

پول مرد رو زنش خرج کنه

نوش جونمون من و آقای همسر شما

:)

@}----
نیوشا
۰۵ خرداد ۹۳ , ۰۹:۴۴
ای جانم...
نوش جانتان باد
زهرا
۰۵ خرداد ۹۳ , ۱۱:۰۴
اییییییییییییییی
منم میخوام چیز کیک.
ولی خودتم یاد بگیر درس کنی.مزش هم بیشتره.
دلابانو
۰۵ خرداد ۹۳ , ۱۷:۱۲
چه غوغا می کنه درت زنانگی دختر
کاف
۰۷ خرداد ۹۳ , ۰۹:۱۶
اصلا این پول خرج کردنه نباشه که زندگی لذت نداره:))لذتمان بیششششش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan